Terve Rusakko, olen jo ilmottanut AMK, että otan paikan mutta riippuu lääkäristä miten alotan. Huomenna menen vanhempien kaa Norjaan tutustumaan,ja maksamme sinne opintomaksun ja jotain siellä suoritan. Nämä kaksi kouluu ikään kun tukevat toisiaan ja voin olla yhtäaikaa samassa koulussa. Mutta en varmaan vielä jaksa niin tehä vaan otan Norjasta vaan pari ainetta ja AMK keskityn enempi.
Musta nää välimatkat näyttää aina niin lyhyeltä mutta sitten kun niitä suorittaa niin niihin meneekin hirveesti aikaa. Olimme äsken Norjan rajalla kalastamsa ja mie vaan kuvittelin, kun karttaa tutkin, että noin vaan me poikkeamme yliopistoon mutta, en niinku tajunnut, etä olin itärajalla ja koulu länsirajalla vaan pidin Pohjois- Norjana kumpaakin. kun on aina kaikkii välimatkoja pitänyt lyhyenaä, vaikka saatan sanoa että käyn äkkiä kylillä tulen kohta takasi ja matkaan tulee n 60km (suurinpiirtein vaan niille tiedoksi, jotka innokkaana selvittelevät kylääni misä asun)
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Mun projektini
Kun en päässyt syksyllä yo, päätin että kyllä mie tämän äidinkielen opin. Kesken projektin mut heitettiin koulusta poijes ja päätin lisätä projektiin myös pointin, että tulen oppimaan miten ihmisten kaa puhutaan.Mukan oli satoja ihmisii mutta ne eivät tietäneet olevansa mukana projektissa.
Projektini alkoi 17.12 kello 6.17
alussa opin etteivät ihmiset mun kaa puhu, jos että elä ruppee mulle vittuileen. vsan piti sanoo olen eri mieltä asiasta.
vihkossani on 782 uutta sanaa joiden merkitystä en osannut kunnolla vaan käytin miten sattuu ja kun ihmiset niitä sanoja käyttivät ymmärsin väärin
-192 sanaa joilla on eri yhteyksissä monta eri merkitystä, opettelin kaikki merkitykset
-opin 68 hienoa sanaa joita en ollut koskaan kuullut, esmes kefaalinen ja libido
- projektin aikana mulle sanottiin 4* olet idiootti
22 * pitääkö sulle taas vääntää rautalangasta,
- vain yhden kerran sotkin keskustelun, kun jäin kiinni eutanisia -keskutselussa saattohoito-sanaa ja aloin ihmetteeleen mihin ei-uskovaisia oikein saatetaan. se mulle selittiin, mutta en pysynyt mukana jutuisa vaan poistuin
kirjoitin yhteensä 1238 eri pituista viestiä, minulle vastasi 62 eri nimimerkkiä
Projektini päättyi tahdostani riippumatta 2.8 2008 kello 15.45
Koska olen yhden asian ihminen ei minulla nyt ole valmiina itsemurhasuunnitelmaa ja tilanne on aika tukala.
En oikein tiedä olenko saanut jotain hienoa aikaiseksi vaan kirjoitinko pelkkää bannihistoriaa. kuitenni juon lauantaina kossupullosta puolet, yritnhän ainakin jotain saaha aikaseksi. Uutta projektii on taas vaikii aloittaa, kun ei ole oikein aihetta.