Mitäköhän mulle kuuluu...? Vähän reilu viikko mulla meni tosi hyvin, siis sillai, että elämä tuntu taas kivalta ja teki mieli tehä asioita. Nyt se vissii meni ohi. Tai kyllä mä nytki saan jotain tehtyy, ku tiien, että pystyn, mut taas masentaa. Tänää ahdistiki taas. Oon ollu paljo mökillä ku yks mun serkuista asuu nyt siellä jonku aikaa ku se ettii ittellee uutta kotia. Sen elämäntilanne muuttu ni se on nyt siellä eläimineen. Vaikka se koko juttu onki hirveen ikävä, ni mulle on ollu kuitneki paljo hyötyy siitä, että oon saanu olla sen aknien kanssa. oon saanu ajatukset pois ittestäni ja on ollu kivaa tekemistä. Osa-aika kani on mulle ihan hyvä ratkasu 🙂 Huomenna meen ilmottautumaan sinne iltalukioon. Ylitin itteni viime viikolla ku soitin ite terveyskeskukseen. Yleensä äiti joutuu soittaa mun puolesta ku en ite uskalla. Nyt soitin, eikä ees jännittäny paljoo. Hyvä minä 🙂👍. Ei niillä sitte ollu antaa yhtään aikaa ens viikolle ja mulla loppuu lääkkeet perjantaina, ni meen sitte huomenna yksityiselle, vaikka se maksaaki aika paljon. Mut emmä voi olla nii, että joka aamu pitäis soittaa sinne TKeen ja kysyy jotain akuuttiaikoja, joita ei välttämättä saa ja sit loppuis pillerit 😮. En kyyll tykkää, ku meen yksin sinne lääkärille, mut kai 20-vuotiaan pitää jo osata. Kyllä mä siitä selviin, kyllä mä sen tiedän, mut emmä siitä kuitnekaan tykkää. Paitsi jos se onki joku tosi inhottava lääkäri tai sillä vaa on huono päivä tai jotain ni sit voi kyll mennä vaikeeks. Entä jos se ei kirjotakaa uutta reseptiä? Voikohan se tehä nii? VAikka mä käyn psykoterapeutin luona ni että en oo ite päättäny, että haluun nappeja. Ja niitä kuitenki pitäis siödä vähintään puol vuotta. Mut sit taas, jos se ei voikaa noin vaa kirjottaa niitä lisää, jos pitäiski olla joku psykiatri joka ne määrää. Siis psykiatrihan ne mulle silloin kirjotti, mut enää en voi siltä saada, ku en oo sen kriisisysteemin asiakas. No, kai mä saan ne, taas murehdin turhia. Niiku yleensä. Oon muuten nukkunuki tosi hyvin viime viikon. Vähän vaa tuntuu, että en välttämättä tänä yönä nuku ku on ollu tällanen päivä. Viime yönä mä näin tosi inhottavan unen, siinä mulle tapahtu inhottavia asioita, mut ei se nii paha ollu, vaa se, ku mulle hirveen tärkelle ystävälle tapahtu. Sit ku mä heräsin, mä en ollu ihan varma, että mikä siitä unesta tosiaan oli vaa unta, ja mikä on totta. Ei siitä mikää ollu totta (no, toivotaan ainaki😉), mut silloin tuntu vaa siltä, että osa olis voinuki olla. Siitä jäi tosi inhottava olo pitkälle päivään. Ja sit aloin taas miettii kaikkee tähän samaan ihmiseen liittyvää. Mä en tajuu, miten joku ihminen voi olla mulle nii vaikee. Ei pitäis. Mut mä en osaa suhtautuu siihen niiku muihin kavereihin. Ja sitk u tiien ,ettei kaikki mun reaktiot oo oikee terveitä (psykiatri sano sen vähän perusteella, mitä se musta silloin ties, että mulla on terkemmin määrittelemätön persoonallisuushäiriö ja sulkuihin laitto etttä riippuvuuus) ni oon aika vaikee tietää, mikä on normaalia ja mikä ei. Ja mikä on oikeutetta ja mikä ei. Nytki oon loukkaantunu sille, ku ei se oo lukenu mun mailia vaikka siitä on jo aikaa ku sen kirjotin ja see tietää että lähetin sen. Mut emmä siitä enää mitää uskalla sanoo. Ehkä jos sillä olis kaikki kunnossa ni voisin, mut emmä nyt. Muutenkaa oikee tiie, mitä voi vaatia ja mitä ei. Pelkään aina, että tyrin koko jutun. Että sanonki liian pahasti ku en tiie oikeetarpeeks sen elämästä ja et se ei sit enää jaksa mua. Mut mä en myöskää haluu koko ajan ottaa yhteyttä siihen, sekää oo reiluu. Sellanen roikkuminen, jota oon jo tehny ihan liian kauan. Mä tiien, että mun pitäis terapeutille puhuu enemmän tästä. Mut en voi. Mä en vaa pysty. Enkä mä pysty selittää mitää. Se ei voi ymmärtää, miks tää on mulle tällanen ongelma ja mitä se ihminen mulle merkitsee, miks se on nii tärkee ja miks mä pelkään sitä, ku mä en itekää tiie. Ja ku ei se tietenkää tunne koko ihmistä, ni se tietää vaa sen, mitä mä kerron. Emmä tiie yhtää mitä sanoisin, enkä oikeestaan uskallakaa siitä mitään puhua.
Ja taas on alkanu tehä mieli viiltää, vaa sen takia, että mä oon omasta mielestäni nii jumalaton taula. Ja kuitneki oon nii ärsyttävän järkevä, etten tee sitä. Joskus voisin tehä jotain oikesti typerää vaa sen takia, että haluan. Vaikka tietäisinki, että ei pitäis, ei sais ja että se on tyhmää. Joskus vois olla olematta tylsän järkevä ja repästä. Enkä tarkota nyt just viiltämistä, vaa yleensä.
Tää oli tällasta ääneen ajattelua ku en uskalla mennä nukkumaan. En kyllä haluis valvookaa. Nii että sänkyyn mars, ehkä mä nukahdan vaikka ahistaaki. Öit.