Miten tääki pitäs alottaa..
Tuntuu, että kaikki merkitys kaikesta on mennyt. Ennen pystyin vielä nauramaan kunnolla ja keskittyä elämään. Nykyään olen kokoajan väsynyt, en jaksa syödä ta mennä ulos. En mitään. Kaikki tämä alkoi sen jälkeen kun pääsin kuiville viiltelystä n. 2 vko sitten. Oon sinänsä todella ylpee itsestäni, mutta kuitenkin. Tyhjä fiilis.
Haluun vanhan elämäni takasin. Kaiken pahan jälkeen mitä on tapahtunu, oon alkanut uskoa, että koko elämä on pelkkää harhaa. Enkä usko, että kukaan rakastaa/välittää kunnolla musta. Vaan paras ystäväni. En koe omistavani perhettä, vaikka asunkin ’äitini’ ja ’isäni’ kanssa, jotka ovat kyllä biologisesti vanhempiani, mutta he menettivät sen arvon jo pari vuotta sitten. Ihan kuin joutuisin elämään kaiken yksin. Ainoat asiat jotka saa mut hymyilemään, kokemaan edes pientä onnea, on ystävät ja nykyinen ’poikaystävä’, vaikka tuntuu että nekin sortuvat ja he hylkäisivät mut.
Mitä helvettiä mä teen ? En tahdo mennä psykiatrille/terapiaan jne. En koe luottavani aikuisiin enää ollenkaan. Ja pelkään lääkäreitä jne..