tarinani

tarinani

Käyttäjä bubble aloittanut aikaan 12.09.2014 klo 23:50 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä bubble kirjoittanut 12.09.2014 klo 23:50

heissan, olen 17v. tyttö ja mulla ei mene oikein hyvin.. en tiedä mitä tässä nyt kannattais tehdä kun ongelmia on monta.. olen pitänyt kaiken aikalailla itselläni, salassa.. hyvin harva tietää mikä minulla on oikeasti.. ulkoisesti näytän positiiviselta ja hyvinvoivalta mutta jos osaa katsoa pintaa syvemmälle näkee kaiken sen mitä olen.. rikkinäinen..
ensimmäisenä, minua on aina kiusattu erilaisista asioista.. puheviastani (joka on alkanut loppumaan jo), sekä sanottu erilaisilla nimillä, ruma, läski, kauhea. kiusaaminen alkoi jo ennen kuin täytin 6.
kun olin viisitoista niin jouduin raiskatuksi.. siitä lähti sitten alamäki. en uskaltanut kertoa kenellekkään sillä minua hävetti koko asia. miten saatoin ”antaa” sellaisen tapahtua, miksi olin niin tyhmä että ajatukset karkasivat enkä tiennyt mitä tehdä.. en siis kertonut asiasta kenellekkään joka vain sai minulle pahan olon. siihen ei auttanut että minua kiusattiin.. aloitin satuttamaan itseäni ja lopulta alkoi viiltely kun mikään muu ei auttanut. aloin myös katsomaan syömistäni.
kaverini huomasivat että viiltelin ja he eivät halunneet kuunnella asiaani vaan sanoivat suoraan että ihan sama mikä asia on niin se on omaa syytäni ☹️ jäin sitten yksin ja itsemurha kävi parikin kertaa mielessä.. kaikeksi onneksi poikaystäväni on ollut tukenani ☺️❤️☺️ mutta en osaa sanoa edes hänelle kaikkea.. kun aloin voimaan paremmin niin tottakai kaikki meni uudestaan alamäkeen.. sama mies raiskasi minut uudestaan ☹️ se tuntui vielä pahemmalta kuin aikasemmin.. tästä en ole kertonut kenellekkään koska pelkään mitä siitä sanottaisiin..
siitä sitten lähti viiltely uudestaan ja teen sitä edelleen salaa kaikilta.. olen oppinut miten ja minne tehdä viillot että edes poikaystävä ei huomaa..
se miksi en uskalla mennä puhumaan kenellekkään aikuiselle on se että en luota suuremmin aikuisiin. on ollut niin monta huonoa kokemusta aikuisista että ei, en uskalla puhua vanhemmilleni tai terveydenhoitajalle..
en siis tiedä mitä tässä nyt kannattaisi edes tehdä.. hieman pelottaa mitä tapahtuu tulevaisuudessa..

Käyttäjä Katsa kirjoittanut 23.09.2014 klo 16:09

Hei Bubble! Sun tilanne kuulostaa ihan kauheelta ja tunnista itsestäni muun muassa koulukiusaamisen ja luottamuspulan, mutta kokemuksesta voin sanoa että puhuminen vaikka täysin tuntemattoman ammatillisen kanssa auttaa! Ne osaa kyllä ottaa asiat oikein eivätkä ne syyllistä.