Tarinani….

Tarinani....

Käyttäjä nenny aloittanut aikaan 12.05.2008 klo 14:27 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä nenny kirjoittanut 12.05.2008 klo 14:27

Hei kaikki!

En oikeen tiedä mistä aloittasin kertomaan. Kun oli menossa kolmannelle luokalle ja siskoni toiselle luokalle vanhempani erosivat. Muutin äitini ja siskoni kanssa,isä jäi vanhaan asuntoomme. Isi ja äiti kävivät oikeudessa meidän huoltajuuden takia ja tapaamisten takia. Näimme iskää aina viikonloppuisin la-su ja joka toinen viikonloppu pe-su. Iskä oli aina kännissä ja välillä lähti koiramme kanssa ulos tuli muutaman tunnin kuluttua takaisin. Usein itkin itseni uneen noina öinä😭 Eräänä viikonloppuna pelkäsimme todella paljon kun iskä oli kännissä ja lähti ulos,taas. Soitimme vaarillemme,joka soitti äitillemme ja äiti meille. Äiti käski soittaa poliisit,mutta ei me uskallettu. Äiti soitti poliisit ja meni muutama hetki niin poliisit tulivat pihaan ja koputtivat oveen. Koiramme haukku ja iskä kysy ”kuka sieltä nyt tulee?” Poliisit sanoivat meille että ”tytöt,teidän äiti on tuolla rapussa” menimme äidin luo ja itkimme. Lähdimme kotiin ja emme nähneet iskää vähään aikaan. Sama jatkui pitkään, mutta poliiseja ei enään tarvittu. Yhtenä päivänä iskällä oli nainen mukana kun tuli hakemaan meitä. Säikähdin,että kuka tuo on nytten.Siskoni oli innoissaan siitä ja minä en oikein hyväksynyt häntä.Olinhan huolehtinut isästä ja siskostani monta vuotta ja yhtäkkiä joku naikkonen tulee ja sanoo moi. Loppujen lopuksi tuosta naisesta tuli isäni tyttöystävä. He muuttivat yhteen. Yhtenä päivänä loka-marraskuussa iskä sai tiedon että hänen sisko on kuollut. Iskä kerto siitä meille kun mentiin sinne viikonlopuksi. Siskoni itki,mutta minä en osannu itkeä. Hetken päästä oli hautajaiset, en pystyny kävelemään,koska tärisin ja pelkäsin. Kättelin serkkuni,jotka näyttivät tosi ”reippailta”,lopulta menimme istumaan. Kun urut rupesivat soimaan en pystyny enään pidättämään itkua, itkin koko ajan. Kun hautajaiset olivat ohi, meni muutama varmaan puoli vuotta kun isäni täti kuoli ja oli taas hautajaiset☹️
Iskä ja äitipuoleni saivat lapsen,muuttivat ja menivät naimisiin. Koirani jouduttiin lopettamaan vuonna 2006 ja 2007 alku vuodesta toinen koiramme juoduttiin lopettamaan. Olemme ottaneet muutaman kerran äitipuoleni kanssa yhteen,mutta nykyään meillä on ihan ok välit.

En varmaan olisi jaksanu tota kaikkea ilman ystävien tukea ja kannustusta.

Käyttäjä DeadAngel kirjoittanut 12.05.2008 klo 14:43

Surullinen tarina. Se on aina vaikeeta kun joku kuolee, oli se sitten sukulainen tai lemmikki. Mun äiti kuoli kun olin puolivuotias. En muista äidistä mitään, mutta saatan välillä itkeä sitä, koska haluisin että mullakin olis äiti, niinkun muilla nuorilla.
Ja tuo sun isäs... Ei ei.. Itsellänikin on isä joka juo usein. Se harmittaa paljon, koska olisin tarvinnut isäni tukea sillon kun mulla ei ollut muita. ☹️
Hieno kuulla että sulla on ystäviä, jotka auttavat sua sillon kun tarvitset apua! Hyviä ystäviä saa usein kauan hakea. Itsellänikin tuli joskus ikävästi yhteen parhaan kaverini kanssa kun hän varasti multa rahaa eikä myöntänyt sitä koskaan. Ei se mua enään haittaa, mutta kyllä se sillon harmitti. Nykyään olen kyllä kaveria sen kanssa.

Miten sulla nykyään menee? Onko suhteet vanhempiin ihan kunnossa? Kerro toki oma vointisi, olisi mukava kuulla 🙂
Jakselehan ja voimia 🙂🌻

Käyttäjä nenny kirjoittanut 13.05.2008 klo 07:27

Niimpä :/

Minulla menee nykyään ihan hyvin ja vanhempieni kanssa olen ihan ok.
Kiitos samoin🙂🌻

Ps. anteeksi etten vastannu kunnolla,mutta on pikkaisen kiire. Vastaan kunnolla kun on enemmän aikaa🙂

Käyttäjä nenny kirjoittanut 26.05.2008 klo 14:59

Minulla menee nykyään ihan hyvin,kiitos kavereiden. Vanhempien kanssa kaikki on ihan hyvin, mitä välillä pelkään iskän tekevän jotain kännipäissään aina välillä.

Mua vaivaa yks asia, onks kellään sellasta ystävää joka on valehdellu todella pitkään ja sitku se paljastuu niin se ystävä ei puhu totta vaan jatkaa valehtelua?
Mulla on käyny noin ja mua suoraan sanottuna vituttaa mun kaverin käytös!En tiedä mitä teen sen kanssa, oisko neuvoja?

Käyttäjä DeadAngel kirjoittanut 26.05.2008 klo 17:08

Mulla ei ainakaan tule just mieleen mitään erikoista tapausta, jossa kaveri olis valehdellut. Paitsi tuo josta kerroin aikasemmassa viestissä eli kaveri oli varastanut multa rahaa. Ilmotin siitä hänen vanhemmilleen ja ne tuli jutteleen meille. Kaveri ei kuitenkaan myöntänyt että oli varastanut vaan väitti kiven kovaan että olen ite ne hukannut.
Tuommoiset kaveri, tai siis "kaverit" ovat kyllä inhottavia. Sinuna juttelisin sen toisen osapuolen kanssa ja kerrot että sen käytös on tosi syvältä ja etsit uusia ystäviä itselles! 🙂

Koita jaksaa!🙂🌻