Tappaisko ittensä?

Tappaisko ittensä?

Käyttäjä Jepa03 aloittanut aikaan 21.07.2016 klo 22:31 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Jepa03 kirjoittanut 21.07.2016 klo 22:31

On vaa niin hirvee olla etten kestä enää.. Kukaa ei taida yhtään välittää..😯🗯️😭 mul on oikeesti ihan kamalaa olla täällä et harkitken ja melkein teen itsarin joka helvetin päivä oon kerra tai muutavan kerran yrittänykki itsarii mut sit mä en vaan jaksanu.. En enää välitä vaik mua sattuis mut jos jtn. Muuta niin se on todella todella kamalaa..☹️☺️❤️ koska en haluu et kukaan muu suree ku mä… Mul on joku vaisto (kuudes aisti☺️) et huomaan sekunnin tuhannes murtaosas jos jollain on lähipiiris tai lähi etäisyydel paha olla.. Itken päivittäin itteeni et miten paska oon😠 vihaan mua…😉 mut oisko kellään mitään samanlaisuutta tai tukee tarvittavaisuutta?🌻🙂🌻😭ä

Käyttäjä nettaolen kirjoittanut 22.07.2016 klo 15:18

Älä tapa, susta varmasti välitetään mä ainakin vaik en ees tunne.🙂

Käyttäjä Rikottu tyttö😖 kirjoittanut 22.07.2016 klo 21:30

Jepa03 kirjoitti 21.7.2016 22:31

On vaa niin hirvee olla etten kestä enää.. Kukaa ei taida yhtään välittää..😯🗯️😭 mul on oikeesti ihan kamalaa olla täällä et harkitken ja melkein teen itsarin joka helvetin päivä oon kerra tai muutavan kerran yrittänykki itsarii mut sit mä en vaan jaksanu.. En enää välitä vaik mua sattuis mut jos jtn. Muuta niin se on todella todella kamalaa..☹️☺️❤️ koska en haluu et kukaan muu suree ku mä... Mul on joku vaisto (kuudes aisti☺️) et huomaan sekunnin tuhannes murtaosas jos jollain on lähipiiris tai lähi etäisyydel paha olla.. Itken päivittäin itteeni et miten paska oon😠 vihaan mua...😉 mut oisko kellään mitään samanlaisuutta tai tukee tarvittavaisuutta?🌻🙂🌻😭ä

Mä tiedän jepa03 miltä susta tuntuu ja kuinka kamala on olla.

Mä en toivo mitään muuta kuin että et tekisi itsellesi mitään
☺️❤️

Käyttäjä Jepa03 kirjoittanut 23.07.2016 klo 22:21

Kiitos, yritän kestää😭😳