taas muuttamassa/äidillä ja iskällä ero.

taas muuttamassa/äidillä ja iskällä ero.

Käyttäjä kyoshiro aloittanut aikaan 19.12.2008 klo 12:44 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä kyoshiro kirjoittanut 19.12.2008 klo 12:44

kun olin kolmen menin tutustumis kierroksille eri taloihin. en itse ymmärtänyt mistä oli kyse.
kun nämä oudot kyläilyt loppuivat niin olin kaksi vuotta äitini tykönä kotona. ja kun olin viisi niin menin sijaiskotiin, ja olin siellä noin neljä vuotta. en nähnyt äitiäni muutakuin kerran kuukaudessa,ja isää en melkein yhtään. kun olin yhdeksän niin muutin sijaiskodista tädilleni ja olen nyt asunut siellä kolme ja puoli vuotta. ja nyt puolenvuoden päästä kun minun kouluni loppuu niin olen taas muuttamassa. muutan serkuilleni jotka ovat kaukana nykyisestä asumapaikastani.en nää kavereitani varmaan pitkiin aikoihin ja vanhempianikaan. luultavasti minun pitäisi puhua siitä että en haluaisi muuttaa, mutta en vain pysty sanomaan sitä. ☹️ koskahan tulee TAAS seuraava muutto.Äitini juo paljon kaljaa ja olen pettänyt täysin luottamukseni häneen kuten myös kaksi sisartani.kukaan meistä ei halua käydä hänen tykönään jolloin äiti masentuu kauheasti,ja juo enemmän. elämä on yhtä sekasotkua.isäni ei juo ja on eronnut äidistäni. ja tykkään muutenkin olla isillä enemmän kuin äidillä.siskollani on kaksi lasta,joidenka siskoni ei haluaisi olevan äitini läheisyydessä.mitähän tässä tekis.?

Käyttäjä kirjoittanut 19.12.2008 klo 13:40

Terve, minäkin olen ollut sijotuskierteessä, en noin pitkiä aikoja kuin sie ja aina palasin äidille. Yhteen väliin en edes viitsinyt purkaa matkalaukkua kun tiesin, että kohta taas jonnekin sijotetataan. Nyt olen jo aikunen ja asun omillani, omassa mökissäni. enkä kai koskaan muuta.

Kun äitini kuoli vihdoin ja viimein, loppui mun sijotuskierros, koska minulta kysyttiin mihin haluan mennä ja halusin naapuriini. En heitä kyllä kovin hyvin tuntenut mutta tunsin tämän kylän enkä halunnut täältä pois. Sitten he adoptoivat minut.

Minä sitä vaan, että sano mitä haluat, sano ettet jaksa aina muuttaa. Sano oikein vaikka, että helvetti haluan olla samassa paikkaa, että täällä on hyvä olla tai jotain muuta vastaavaa. Kyllä sitä ihmisellä on oikeus joskus saada olla jossain vakkaripaikassa eikä aina joutua jonnekin sijotukseen.
Minä pidän sulle peukkuja jotta uskallat sanoa ja toiveesi toteutuun.