taas muuttamassa/äidillä ja iskällä ero.
kun olin kolmen menin tutustumis kierroksille eri taloihin. en itse ymmärtänyt mistä oli kyse.
kun nämä oudot kyläilyt loppuivat niin olin kaksi vuotta äitini tykönä kotona. ja kun olin viisi niin menin sijaiskotiin, ja olin siellä noin neljä vuotta. en nähnyt äitiäni muutakuin kerran kuukaudessa,ja isää en melkein yhtään. kun olin yhdeksän niin muutin sijaiskodista tädilleni ja olen nyt asunut siellä kolme ja puoli vuotta. ja nyt puolenvuoden päästä kun minun kouluni loppuu niin olen taas muuttamassa. muutan serkuilleni jotka ovat kaukana nykyisestä asumapaikastani.en nää kavereitani varmaan pitkiin aikoihin ja vanhempianikaan. luultavasti minun pitäisi puhua siitä että en haluaisi muuttaa, mutta en vain pysty sanomaan sitä. ☹️ koskahan tulee TAAS seuraava muutto.Äitini juo paljon kaljaa ja olen pettänyt täysin luottamukseni häneen kuten myös kaksi sisartani.kukaan meistä ei halua käydä hänen tykönään jolloin äiti masentuu kauheasti,ja juo enemmän. elämä on yhtä sekasotkua.isäni ei juo ja on eronnut äidistäni. ja tykkään muutenkin olla isillä enemmän kuin äidillä.siskollani on kaksi lasta,joidenka siskoni ei haluaisi olevan äitini läheisyydessä.mitähän tässä tekis.?