aavaton kirjoitti 04.06.2004 klo 12:44:
Edelleenkään mie en teitä ymmärrä ,kun pidätte itseänne nälässä. Uskokaa jo maha täynnä on huomattavasti helpompi olla masentunut tai ahdistunut tai vaikka kumpaakin.
Mä jätän välillä syömättä sen takiia ku siitä tulee joku onnistumisen tunne, joku voitto. Ku pystyy olee syömättä. Että edes jotain voin päättää ja kontrolloida. Laihduttanu en oo koskaan. Silloin ku ahdistaa en vaa voi syödä, on ku olis joku läppä kurkussa joka estää mua nielemästä. Välillä on tuntunu että se sama läppä estää sanoja pääsemästä ulos. Vaikka terapiassa olis valmis lause päässä ni en vaa pysty sanoo sitä. Joskus ku on paha olo ei vaa kiinosta ruoka, ällöttää. Vaikka ei mulla mitää syömishäiriöä olekaa. Ainakaa kukaa ei oo mulle sellasta sanonu. Nyt tän kolme viikkoo ku terapeutti on ollu lomalla (eka aika ens tiistaina, hui!) ni oon pitäny ruokapäiväkirjaa.
Xera. Mie tähän kirjoitan, kun en jaksa hyppii tästä häiriöstä masennukseen. Enkä tänään ole masentunut, koska meillä on siivooja kotona. Sie taidat olla puoliksi jo aikuinen, kun mietit pystytkö enää kirjoittamaan. Onneksi sentään Lintsistä pystyit nauttimaan. Muuten kokonaan huolestuisin. Mie olen käynyt Lintsillä seitsemän vuotta sitten.
Kirjota kuitenkin Xera, ainakin silloin tällöin.
Miks mä Aava sen takii olis aikuinen? Mä en vaa oo pystyny sanoo mitää, vaikka olisin halunnuki, nyt sitte kommentoin urakalla ku tuli sellanen olo että voin taas kirjottaa. Välillä vaa tuntu että olisin vaa omista asioistani halunnu puhuu enkä mitää järkevää ni ettei kukaa olis ees mitää ymmärtäny enkä pytyny mitää kellekää muulle sanoo ni olin sitte hiljaa. Tai monta kertaa en olis vaa pystyny sanoo mitään sitte ku olin tänne tullu. Lukemassa oon kyllä kyny pariki kertaa päivässä.
Kyllä mä Lintsillä nautin 🙂 Jätskimyyjällä oli vaikeuksia pitää naama peruslukemilla ku mä tulin ostaa jätskiä pieni pehmoeläin-ankka pään päällä. Mä sain sen joskus yläasteella ja silloin kävelin ympäriinsä se pään päällä ku halusin saada vähän vipinää ihmisiin, niiden ilmeet oli hauskoja ku ne ihmetteli mun juttuja 🙂 ja nyt löysin sen taas.
Nii, mutta musta ei kyllä saa aikuista tekemälläkää, tänääki ku käytii torilla ni äidin piti kysyy kaikki ku mä en halunnu puhuu myyjien kanssa.
-kakara😋-