Moi. Mä löysin tän foorumin juuri hiljattain, mutta mun on pakko purkaa tunteet jonnekkin. Mä oon alakoulusta asti kamppailu masennuksen ja ahdistuksen kanssa. Niitten varjoon jäi kumminkin mun syömis ongelmat. Ne on jatkunu jo 2017 vuodesta alkaen. Nyt kesällä, mulla menee aika paskasti. Mä en pysty syömään oikeen mitään, koska se ahistaa ja haluisin vaan oksentaan sen ulos. Välillä mä vaan syön ehkä 2 ateriaa päivässä. Välillä kun en oo syöny paljoo nii ahmin hirveesti ruokaa ja sit jätän syömättä. Se sama kierre jatkuu vaan. Mutta siis en mä oo vielä niin pahassa tilanteessa, etten söis koko päivänä mitään. Siks päätin kirjottaa tänne. Haluisin hakee apua, mutta en todellakaa uskalla puhuu äitille. Voisin toki mun psykologille, mutta mä en uskalla yhtäkkiä vaan ruveta puhumaan siitä. Mua vaa ahistaa kun äiti saa joskus tietää. Mutta haluisin apua tähän, koska mä enään kestä. Mun pää vaa on täynnä ajatuksia, enkä pääse niistä koskaan eroon. Ja kun oon jo monta vuotta kamppailu tän kanssa, niin haluisin apua, mutten tiiä miten hakee sitä.
- Muokattu kirjoittajan toimesta 3 vuotta, 9 kuukautta sitten.