Moikka. Olen ollut masentunut useita vuosia. Olen opiskelija ja kaipaan elämääni nyt jotain, mikä viimein saisi minut irti siitä ringistä.
Ajattelin pitkään, että kun tapaan miehen, olen ikuisesti onnellinen. Tänään kun kuitenkin murruin rakkaani käsivarsille tuhansiksi palasiksi, ja kun kyyneleitten sekaa tunsin, että olen aivan poikki, en halua elää ja elämä on turhaa, ymmärsin, että ajatustapani on ollut virheellinen. Olen aina elänyt vain muille, tai muiden kautta. En ole ajatellut, mikä tuntuisi itsestä kivalta, vaan aina ajatellut, että minun täytyy hakea onni muita miellyttämällä, sopimalla johonkin muottiin. Olen käynyt salilla ollakseni laiha, että muut hyväksyy. Olen pitänyt blogia, että saisin hyväksyntää. Olen kuvaillut, käynyt lenkillä, kokeillut kori- ja lentopalloa, uintia, itsepuolustusta, kirjoittamista ja muita vastaavia juttuja koska olen halunnut hyväksyntää. En, koska olisin halunnut. Ja olen hakenut rakkautta, ajatellen, että olisin onnellinen, kun vaikka blogillani olisi paljon lukijoita, tai että laihempana olisin suositumpi ja siten onnellinen, tai että jos olisin kuuluisa kirjailija, minulla olisi kaikki hyvin. Kaikki ongelmat vain katoaisivat. Tai kuten nyt, kun saan miehen jota rakastaa ja joka rakastaa aidosti, olen loputtoman onnellinen. Vale.
Nyt en edes enää tiedä, mitä haluaisin. Sydämeni huutaa jotain tekemistä, joka virkistäisi, mutta mitä se voisi olla? Miten löydän oman kutsumukseni? Mikä toisi valon minun arkeeni?
Harrastan pyöräilyä, mikä tuo urheiluiloa, enkä kaipaa enempää urheilua syömishäiriöni vuoksi. En usko voivani urheilla lisää tässä tilassa. Mutta millaisia luovia mahdollisuuksia eri harrastuksille olisi? Kertokaa ideoita ja vinkkejä, jos joku saisi masentuneen mieleni heräämään. Kaipaan tekemistä mitä pikenmiten.
Jos jollain on hyvä mielikuvitus, otan hullujakin ideoita vastaan. Tyyliin – käy ympäri suomen kaupungeissa kuvaamassa vessoja, ja pidä siitä blogia -. Tämänkaltaiset ajatukset inspiroivat repäisemään.
Jos joku muukin kaipaa tekemistä, hänkin voi ottaa ideoita ehdotuksistanne 🙂