Hei! Itse kävin tänä syksynä Sihdissä. Eli siis soitin sinne ja varasin ajan. Kysyivät puhelimessa sitä, että miksi soitan sinne, selitin jotain masentuneesta mielialasta ja itseni vahingoittamisesta. Sain ajan muistaakseni seuraavalle viikolle. No, sitten kun menin sinne pääsin juttelemaan psyk.sairaanhoitajan kanssa, saman tyypin joka puhui minun kanssani puhelimessa. Hän kyseli jotain, miksi olen tullut sinne jne. Puhuttiin noin tunti ja sain sitten uuden ajan. Seuraavalla kerralla sairaanhoitaja teetätti minulla masennustestin (Beck). Puhuttiin myös siitä, että he haluaisivat jututtaa vanhempiani, ainakin toista heistä. Annoin äitini puhelinnumeron ja sitten sieltä Sihdistä soitettiin äidilleni ja he sopivat ajan jolloin äitini meni sinne juttelemaan minusta. En ollut itse silloin paikalla, sama psyk.sairaanhoitaja, joka puhui minunkin kanssani, puhui myös äitini kanssa. Kävin sitten vielä itsekkin Sihdissä, kolmannella kerralla psyk.sairaanhoitaja totesi, että ne viisi kertaa eivät minulle riitä ja ne laittoivat sieltä lähetteen nuorisopsykiatriselle poliklinikalle, vanhempien suostumuksella tietenkin. Sitten kävin Sihdissä vielä kaksi kertaa. Eli kävin Sihdissä kaikenkaikkiaan sen maksimimäärän, viisi kertaa, kun odottelin että saan ajan nuorisopsykiatriselta. Eipä siellä muuta tehty kun juteltiin, selviteltiin minun tilannettani ja samaa selvittelyä on jatkettu nyt nuorisopsykiatrisella.
Tässäpä tämä sepustus, yrittäkää ottaa jotain selvää 😉