Selviytymistarina: Elämä voittaa!

Selviytymistarina: Elämä voittaa!

Käyttäjä Daniel aloittanut aikaan 06.05.2007 klo 17:25 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Daniel kirjoittanut 06.05.2007 klo 17:25

Olen tällä sivustolla kertonut aika tarkasti tarinani mutta tässä lyhyesti vielä… Kesällä 1999 uuvutin itseni vaativalla työllä seurauksena psykoottistasoinen masennus, itsemurhaakaan ei ollut kaukana. Keväällä 2000 menin täysin sekaisin, psykoosi jota kesti vuoteen 2001… Vuosi 2002 oli masennuksen täyttämä. Koko vuosi meni osastolla. Ensimmäinen hyvä vuosi oli 2003… Vuosi 2004 todettiin kaksisuuntainen mielialahäiriö. Vuotta 2005 en oikein muista… vuosi 2006 osastolla meni koko kesä lääkkeen vaihdossa. Mutta nyt on löytynyt tasapainoinen lääkitys ja elämä josta olen todella iloinen ja onnellinen. Olen myös löytänyt aivan ihanan nuoren naisen ja ystävän elämääni joka ymmärtää minua. Voi jopa tapahtua että jatkamme elämää yhdessä eteenpäin. Lisäksi on suunnitelmissa että aloitan opiskelun toisella paikkakunnalla. Näin elämä voi kääntyä paljon parempaan suuntaan. Muistakaa tämä: ELÄMÄ VOITTAA!🙂🌻

Käyttäjä hermy kirjoittanut 07.05.2007 klo 19:31

uskon että elämä voittaa, mutta en jaksa enää pyrkiä siihen, mulla ei ole enää voimia! Ammattikoulu päättymäisillään, stressi nyt kaikista pahimpana, en tiedä miten selviän.

Käyttäjä T ti kirjoittanut 08.05.2007 klo 22:30

Rakastan selviytymistarinoita. 🙂 Olet selvinnyt paljosta, ja toivon sinulle myös hyvää tulevaisuutta naisesi kanssa! Onnea ja iloa elämään 😉

-iloinen 🙂🌻

Käyttäjä Juha19 kirjoittanut 14.05.2007 klo 04:42

Voi hitsi... ihan tippa tuli linssiin! Onnea ja menestystä myös jatkossa! Antaa toivoa omallekin tilanteelle kun toisetkin rämpii suosta ylös! 🙂

Käyttäjä Itsensä menettänyt kirjoittanut 14.05.2007 klo 10:10

Hienoa kuulla, että asiasi ovat alkaneet sujua paremmin. Vaikka itse en vielä ole oikein päässyt omassa elämässäni eteenpäin, niin voin kyllä sanoa, että se, että on joku jolle voi jakaa murheitaan ja toisaalta voi välillä myös unohtaa ja vain tuntea onnellisuutta toisen vierellä, helpottaa tosi paljon. Itsekin olen sikäli onnellinen että minullakin on elämässäni nainen, joka on tuonut uskomattoman paljon valoa ja voimaa elämään. Tietää, että edes joku välittää ja rakastaa sellaisena kuin on. Antaa uskoa edes vähän. 🙂

Ne, joilla on joku elämässään: Jos arvostatte ja rakastatte tätä ihmistä, niin kertokaa se heille, sanoilla tai teoilla. Itsestäni ainakin tuntuu siltä, etten välttämättä pysty aivan täydellisesti tuomaan esille kiintymystäni, mutta kivaa on ainakin yrittää 😀

Te, jotka taas ette ole vielä päässeet osallisiksi tästä onnesta: Älkää lannistuko, sillä varmasti ennemmin tai myöhemmin joku tulee vastaan. Itsekin olin yhdessä vaiheessa aika skeptinen, mutta silloin kun olin tavallaan jo luopunut toivosta, niin hän tuli elämääni. Ja vaikka hiukan epäröi, niin ei heti kannata tyrmätäkään. Itsekään en ollut täysin varma heti alussa, mutta päätin rohkaista mieleni ja katsoa mihin tilanne johtaa. Eipä ole tarvinnut katua 🙂👍 Tsemppiä ja voimia teille kaikille 🙂🌻

Oikein hyvät kevään jatkot kaikille! Toivon, että näitä onnellisia tarinoita tulisi tänne lisääkin 😎

Käyttäjä Daniel kirjoittanut 01.06.2007 klo 21:19

No jaa... Taisin hehkuttaa vähän liian aikaisin...😮 Se tyttöystävä-juttu ei nyt näytäkkään toteutuvan. Oon itse suurin syyllinen... En voi häntä syyttää ja en haluakaan. Hän ei ollu se OIKEA minulle... No, onneksi maailmassa on muitakin naisia...🙂🌻 Ja eiköhän se oikea, jossakin vaiheessa, tupsahda eteen . Se on kuulemma sellainen juttu että sitä on vaikea kiertää... Tän ed.main. kanssa on ollut sellaista on-off elämää joten ehkä se nyt on sit lopullisesti off. Tää on sitä bipon elämää varmaankin, ei osaa päättää asioista ja koskaan ei ole tyytyväinen😐 No, Mun kanssa eläminen on varmasti p...n haastavaa: "Ken uskaltaa siihen kyytin hypätä?" Siinäpä sitä on miettimistä sekä minulle että muille joilla on bipo.🙄 Mutta elämä jatkuu muuten ihan hyvin eteenpäin, kouluasiat ja kuntouttaminen kohti ns.normaaliutta... 🙂👍

Käyttäjä Daniel kirjoittanut 21.10.2007 klo 20:30

Nyt taas tuntuu että olisin pääsemässä elämässä eteenpäin, toivon todella että tämä ei pääty niinkuin edellinen kerta. Elämä hymyilee minulle, toivottavasti pitemmän aikaa.🙂👍 Elämä ei ole aina helppoa vaikka elämä hymyileekin. Tulee vaikeita tilanteita samalla tavalla kuin kenelle tahansa. 😟 Luin toisesta viestiketjusta että keskustelitte mitä kuoleman jälkeen. Minulle se ei ole epäselvää sillä Raamattu on minun ylin ohje. En pysty elämään raamatun mukaan virheettömästi. Vain yksi on sen tehnyt,Te hänet tiedätte. Mutta joka päivä haluan taivaltaa ystävieni kanssa niin että annan anteeksi ja pyydän anteeksi pahoja tekoja,pahoja sanoja ja pahoja ajatuksia. Olen ymmärtänyt että Jumala ei anna niin vaikeita päiviä ettei niistä selviäisi. Koettelemuksetkin ovat Jumalalta ja sitä varten että ymmärtäisimme mikä on tärkein asia elämässä... Voimia teille kaikille! Ja Kiitos sinulle joka jaksoit lukea tämän viestin🙂🌻

Käyttäjä karvajalka kirjoittanut 29.10.2007 klo 19:50

Tervehdys kaikille!!

Todellakin elämä ei ole helppoa. Monta kertaa tuntuu siltä kuin tuuli puhaltaisi niin rankasti vastaan että kaatuu siihen paikkaan. joskus tuntuu siltä että kannattaako enää jatkaa. olen antanut elämäni korkeimman käteen. Siitä huolimatta rämmin joskus elämän ojat pohjamutia myöten. Ojanpohjalla näen usein vain sumua enkä huomaa mestariani. Silloin kuitenkin hän tarttuu kädestä ja nostaa ylös. Saan itkeä häntä vasten ja todeta että et jättänyt minua sittenkään. On lohdullista sillä tiedän etten ole kuitenkaan koskaan yksin. Sillä ihmiset menevät menojaan mutta sana sanoo että Jeesus vihasi hylkäämistä. Moni kysyy miksi kaikki valtias sitten antaa omiensa kärsiä. Hänhän voisi ottaa kaiken pois hetkessä. Usein tunnen kuinka Jeesus itkee meidän kanssamme.. hän suree samoja itkuja kuin mekin. Hän kaipaa päästä meitä lähemmäksi. Mutta usein olemme niin kovia ettemme kaipaa Jumalaa. Hän suree ettemme hakeudu hänen seuraansa kuin pahoina päivinämme. Hän siis haluaa ehkä kipujemme kautta lempeästi kutsua luoksensa. Kun hän on saanut lempeästi nostaa päämme hän haluaa kääntää tappiomme voitoksi. jos me jumalan lapset onnistuisimme aina kaikessa ja olisimme täydellisiä emme osaisi huomioida ihmisiä jotka rämpivät samalla elämän polulla kuin minä. Ihmiset ovat niin särjrttyjä että vain toinen särkynyt ihminen voi ymmärtää niitä tunteitä ja tuoda välähdyksen taivaan rakkautta siinä vajavaisessa pienessä astiassa.Kaikkein tärkein asia kuitenkin on se kun elämä puskee vastaan hän kulkee sittenkin rinnallani. Hän ei kiusaa ihmisiä eikä rankaise erilaisilla toimenpiteillä. kaikella on omat tarkoituksensa ja aikansa. Me emme vaan aina siinä tilanteessa ymmärrä asian tarkoitusta. ehkä se voi valjeta meille täydellisenä vasta taivaassa.

Ihanaa että joku muukin on kokenut samaa ja uskaltanut kirjottaa omasta elämästään sekä siitä että on olemassa vielä toivoa.🙂🌻

halaus sinulle🙂👍

Käyttäjä Daniel kirjoittanut 30.10.2007 klo 19:27

Moi, Karvajalka! Olet löytänyt, uskonut tärkeimmän asian ja uskon kautta ymmärtänyt sen. Todella, kaikella on tarkoituksensa. Monta kertaa mietin kun oli mieli maassa: liekö Jumalaa lainkaan? Mutta ihan viime aikoina olen ymmärtänyt niinkuin sinäkin: Jumala antaa koettelemukset mutta kun hetken kestän niin "hän antaa auringon paistaa(niin oikeille kuin väärille)." Kaikki ihmiset eivät ymmärrä Jumalan armoa ja rauhaa jonka tunnolle voi saada. Kaikki eivät ymmärrä ottaa vastaan kaiken niinkuin Jumalalta vaan kutsuvat Hänen vastustajaa. Sanassa sanotaan:" hän on pyyhkivä teidän kyyneleenne." Ei haittaa vaikka joskus kyynel vierähtää poskelle. Kutsu ystäviä kylään "sillä muutamat ovat enkeleitä vieraakseen saaneet,"minäkin kutsun silloin tällöin. Ihminen haluaa nauttia elämässä orjuuden alla kun vaihtoehtona olisi vapaana armolapsena kulkeminen. Voimia kaikille, ja erityisesti sinulle, Karvajalka🙂🌻

Käyttäjä Daniel kirjoittanut 04.01.2008 klo 14:54

Moikka kaikille! 🙂👍 Mulla alkaa koulu maanantaina. Se on tosi mahtava juttu mulle. Mä oon odottanut tätä tosi pitkään. Ei oikein osaa sanoiksi pukea, se on vaan niin mahtava asia. Älkää luovuttako sillä kun alkaa joku asia menemään hyvin niin se alkaa sitten kertaantumaan. Tsemppiä🙂👍🙂🌻