Seksin katuminen

Seksin katuminen

Käyttäjä Ifrit aloittanut aikaan 20.06.2016 klo 14:13 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Ifrit kirjoittanut 20.06.2016 klo 14:13

Hei!

Ajattelin tänne kirjoittaa, koska en oiken voi tai kehtaa läheisilleni puhua asiasta. Tosiaan tuli harrastettua seksiä täysin väärän ihmisen kanssa. En tiedä mikä minuun meni, mutta kaduttaa hirveästi näin jälkikäteen.

Pelottaa mahdollinen raskaus ja se , että tämä mies ei välitä minusta pätkääkään.. Olemme tunteneet jo vuosia ja olen ollut tavattoman kiinni tässä ihmisessä enkä osaa päästää irti hänestä. Vihdoin sitten tuli harrastettua seksiä hänen kanssaan, mutta ei ihan perinteisellä kaavalla. Mies on nimittäin naimisissa ja mies puhunut mahdollisesta salasuhteesta minulle jo todella pitkään.

Hiljattain kuitenkin mies oli vaimonsa kanssa puhunut seksistä toisen kanssa ja vaimo oli antanut suostumuksensa järjestelyyn, jossa joku toinen (minä) ”tyydyttäisin ” miehen tarpeet kun ei hän itse siihen pysty niin usein enään lapsen myötä. Tarkoituksenani ei ollut edes edetä niin pitkälle vaan vain vähän saada läheisyyttä. En todellakaan olisi ollut tähän valmis, saati valmis jatkamaan tälläistä sairasta suhdetta. Ahdistaa, että tämä vaimokin tietää kaiken mitä tapahtui välillämme yksityiskohtaisesti.

En tiedä yhtään mitä tekisin, ahdistaa. Kaipaisin mahdollista vertaistukea tilanteeseeni.

Käyttäjä Lukossa kirjoittanut 21.06.2016 klo 13:27

Ifrit kirjoitti 20.6.2016 14:13
Hiljattain kuitenkin mies oli vaimonsa kanssa puhunut seksistä toisen kanssa ja vaimo oli antanut suostumuksensa järjestelyyn, jossa joku toinen (minä) "tyydyttäisin " miehen tarpeet kun ei hän itse siihen pysty niin usein enään lapsen myötä. Tarkoituksenani ei ollut edes edetä niin pitkälle vaan vain vähän saada läheisyyttä. En todellakaan olisi ollut tähän valmis, saati valmis jatkamaan tälläistä sairasta suhdetta. Ahdistaa, että tämä vaimokin tietää kaiken mitä tapahtui välillämme yksityiskohtaisesti.

Minulle tuli ensimmäisenä mieleen, että mies ei välttämättä ole ollenkaan puhunut asiasta vaimonsa kanssa. Nuo miehen puheet voivat olla ihan hyvin pelkkää tarinaa, jonka avulla hän on halunnut saada sinut suostumaan seksiin. Eli vaimo ei välttämättä tiedä mitään koko asiasta.

Sinuna selvittäisin ainakin raskausasiaa mahdollisimman pian. Ja sitten mietin, miten pitkään olet ollut henkisesti kiinni tässä miehessä ja miksi? Oletko valmis jatkamaan tällaista suhdetta? Jos et ole, mikä auttaisi sinua unohtamaan koko miehen ja jatkamaan eteenpäin?

Käyttäjä Ifrit kirjoittanut 26.06.2016 klo 17:12

Uskon, että on puhunut koska olisin jopa saanut puhua asiasta hänen vaimonsa kanssa puhelimessa. Ahdistaa, että näin kävi, koska mies puhunut kuulemma vaimolleen kaiken mitä tapahtui.

Olen ollut hänessä henkisesti kiinni jo 6 vuotta. En tiedä miten pääsisin hänestä irti kun tuntuu, että jokin ihmeellinen asia vetää meitä aina uudestaan toistemme luo. Hän aina välillä vuosien aikana kadonnut pitkäksikin aikaa, mutta aina palannut, mutta tie vaikka hänen syynään oli se seksi sitten. Jäisi nähtäväksi mitä seuraavan katoamistempun jälkeen kävisi. En todellakaan halua jatkaa mitään intiimiä hänen kanssaan, mutta hänestä kokonaan luopuminen on jotenkin mahdoton ajatus.