Hei!
Ajattelin tänne kirjoittaa, koska en oiken voi tai kehtaa läheisilleni puhua asiasta. Tosiaan tuli harrastettua seksiä täysin väärän ihmisen kanssa. En tiedä mikä minuun meni, mutta kaduttaa hirveästi näin jälkikäteen.
Pelottaa mahdollinen raskaus ja se , että tämä mies ei välitä minusta pätkääkään.. Olemme tunteneet jo vuosia ja olen ollut tavattoman kiinni tässä ihmisessä enkä osaa päästää irti hänestä. Vihdoin sitten tuli harrastettua seksiä hänen kanssaan, mutta ei ihan perinteisellä kaavalla. Mies on nimittäin naimisissa ja mies puhunut mahdollisesta salasuhteesta minulle jo todella pitkään.
Hiljattain kuitenkin mies oli vaimonsa kanssa puhunut seksistä toisen kanssa ja vaimo oli antanut suostumuksensa järjestelyyn, jossa joku toinen (minä) ”tyydyttäisin ” miehen tarpeet kun ei hän itse siihen pysty niin usein enään lapsen myötä. Tarkoituksenani ei ollut edes edetä niin pitkälle vaan vain vähän saada läheisyyttä. En todellakaan olisi ollut tähän valmis, saati valmis jatkamaan tälläistä sairasta suhdetta. Ahdistaa, että tämä vaimokin tietää kaiken mitä tapahtui välillämme yksityiskohtaisesti.
En tiedä yhtään mitä tekisin, ahdistaa. Kaipaisin mahdollista vertaistukea tilanteeseeni.