Sekaisin chat

Sekaisin chat

Käyttäjä BirdBell aloittanut aikaan 21.01.2017 klo 05:13 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 21.01.2017 klo 05:13

Mitä mieltä olette sekaisin chatista?
Odotin eilen linjalla 3h kunnes pomppasin johonkin kohtaan jonoa ja joudun odottamaan lisää kunnes olin tilanteesa että en päässyt koko chattiin ennen sulkemisaikaa.

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 22.01.2017 klo 17:32

On muuten varmaan hyvä palvelu mutta jonottaa joutuu kauan. Olen tänään taas koko päivän odottanut...

Montakohan päivystäjää siellä on?

Käyttäjä Andricka kirjoittanut 10.04.2017 klo 12:28

Itse olen sinne kaksi kertaa päässyt, ensimmäisellä kerralla jonotin 6 tuntia ja toisella 9 tuntia. Melkein joka päivä sinne yritän. Noina kahtena kertana tuntui että siellä oikeasti välitettiin, apua en saanut kun tilanteeni on niin vaikea, mutta kuitenkin tuntui kuin sieltä olisi jotain ainakin henkistä apua saanut.
Mielestäni sinne pitäisi juuri saada lisää päivystäviä henkilöitä koska nuo jonot ovat todella pitkät.

Käyttäjä freese's department store kirjoittanut 05.05.2018 klo 16:33

Oon sinne nyt kaks kertaa päässyt, mutta usein kyllä on päättynyt siihen ettei tuntien odotuksen jälkeen pääse sisään ennen sen kiinni menoa. Kyl siit jotain lohtuu ainakin saa, ihan vaan et saa avautuu jollekkin ja purkaa ajatukset, et olis kyllä ihan mahtavaa jos sinne jostain lisää päivystäjii sais

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 05.05.2018 klo 18:36

Mä oon päässy yleensä parin tunnin jälkeen, ettei onneks kovin kauaa oo tullu jonotettua. Ja kyllä sieltä apua ja neuvontaa saa.

Käyttäjä nuoripeka kirjoittanut 06.05.2018 klo 11:19

Mäkin olen myös päässyt parin tunnin odotuksen jälkeen. Malttaa vain rauhassa odottaa 🙂 Kyllä ainakin itse olen saanut hyvän mielen hetkeksi kun on päässyt jutteleen jonkun kanssa.