Se tunne taitaa vähä sattuu…

Se tunne taitaa vähä sattuu...

Käyttäjä nettaolen aloittanut aikaan 22.07.2016 klo 15:27 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä nettaolen kirjoittanut 22.07.2016 klo 15:27

Hei en tiiä kannattaako tänne ees kirjoittaa, mutta olis kiva jos ees joku lukis tän. Oon 15 vuotias tyttö jostain päin suomee vaa. Tää tunne on kamala ollu pitkään ja jatkuu vaan. Halusin joskus 7lk tappaa itteni ja yritin ilman tulosta, nykyään vain elän tässä kivussa muille pelkkänä haamuna. Tuntuu pahalta, eikä pysty enää mitään tekee. Yritän nauttii elämäst ja ajatella pieniä kivoja asioita, mut niit ei vaan enää tuu. Anteeks kirjotus virheet 😯🗯️

Käyttäjä Katsa kirjoittanut 08.09.2016 klo 06:25

Hei! Itse olen 17-vuotias tyttö ja käynyt samoja tunteita läpi. Suljetulla osastollakin olen käynyt viime vuosina useasti, mutta pikkuhiljaa alkaa elämä hymyillä seitsemän vuoden epätoivon jälkeen. Tahdon vaan rohkaista sua ja sanoa, että sä oot ihan huippu ihminen eikä masennus poista eikä vähennä sitä ☺️❤️ Usko huomiseen ja elä hetkessä! Sä selviät tästä kyllä! Mä uskon suhun ja tuen sua elämän ylä- ja alamäissä täällä 🙂👍 Täällä sä voit puhua rohkeasti ja avoimesti, täällä sua ei arvostella eikä todellakaan tuomita 🙂