Sanokaa mielipiteitänne, mitä mun pitäis tehä?!
Eli oon 16,5 vuotias tyttö, joka on vakavasti masentunut. Mun faija on lyöny mua kun olin pieni, ei siis enää. Myös kosketellu mun mielestä sopimattomasti. Jääny traumat, mitkä on yhä ja pahenee. Pari kuukautta sitten menin avaan suuni, eli suostuin lastensuojeluilmotuksen tekoon, mistä seuraisi poliisitutkinta. Silloin kaikki alkoi mennä huonosti.
Perhe suuttui, pikkusiskoa lukuunottamatta. Nyt tilanne on hiemän parempi, isä puhuu minulle ja äiti hieman. Isoveli ei ollenkaan. Sitten ystäväni melkein raiskattiin. Tuntuu että kaiken pitää tapahtua juuri nyt. Yritän sinnitellä ja esittää voivani hyvin päivästä toiseen ettei kukaan huolestuisi. En jaksa sitä kohta enää. Olen viillellyt ja ottanut lääkkeitä, juonut ja tehnyt kaikkea saadakseni pahan olon pois. Se ei lähde, ei millään. Yritän puhua, mutta sekään ei enää auta. Jälleen olo on toivoton ja tuntuu ettei tämä tästä parane.
Nyt siis kysymys kaikille. Mitä minun pitää tehdä? Vaihtoehtoina muuttaa pois kotoa, mennä joksikin aikaa sijoitukseen (laitokseen) mikä tarkoittaa etten pääse enää kotiin, tai jäädä kärsimään kotiin. Ja sitten se viimeinen vaihtoehto, mikä alkaa jo olemaan jälleen huolestuttavan lähellä..