saako olla itsekäs?
Tämä on pieni ongelma teidän monien suurempien ongelmien rinnalla, mutta noh..
Tän kuun olen paljolti viettänyt kahdella tallilla, mutta kun kavereitakin pitäis nähä. Millään ei kuitenkaan meinaa löytyä aikaa, ellen jätä välillä välistä tallilla käyntejä. Kuitenkin tallilla olo on pitänyt minut pitkän aikaa hyvällä tuulella, eikä itkukohtauksia ole tullut. Niiden elukoiden kanssa on mukavaa puuhata, oli se sitten paskan lappamista, hevosten hoitoa tai ratsastusta.
Poden todella huonoa omatuntoa, kun en kavereita ole nähnyt tai jaksanut oikeasti järjestää aikaa jättämällä tallilla käymättä.
Keväästä asti olen kuitenkin kavereiden kanssa todella epävarma ja pelkään koko ajan olevani ärsyttävä ja menettäväni heidät. Helposti nuo pelot on tulleet silloin, kun ollaan porukalla vietetty aikaa ja sen jälkeen tuntuu, että oon tehny kaiken väärin (vaikkei siihen välttämättä olisi ollut mitään syytä).
Siksipä myös en oikein ole halunnut ottautua järjestämään aikaa kavereiden kanssa olemiseen, en jaksais taas noita tunteita. Olen helvetin kyllästynyt itkemään noita pelkoja.
Mutta eihän kaverit tuota tiedä ja pelkään, että he vittuuntuvat meikäläiseen, kun en ikinä ehdi hevosten takia..
Saako olla itsekäs ja vaan olla omassa rauhassa tallilla?