Rumia kuvia

Rumia kuvia

Käyttäjä BirdBell aloittanut aikaan 07.08.2015 klo 10:53 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 07.08.2015 klo 10:53

Kun on juhlat. On sukulaisia kylässä sitten otetaan yhteiskuvia. Olen aina se kuka ei onnistu kuvissa. Sillon kun katson kuvaani tulee tunne että hyi olen ruma. En ole enään missään teini-iässä. Mutta naamani on täynnä finnejä. Vaikka minut olisi laitettu niin näen kuvassani ruman ihmisen. Jos naamassani ei ole vikaa niin se on sitten kropassani. Olen liian iso.

Sitten kun katsoo facebook/ instagram kuvia toisista ihmisistä tulee kroppa kateus!

Onko teillä muilla samoja ongelmia?

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 07.08.2015 klo 19:37

On, aina ku oon kuvassa, nii silmät sojottaa mihin sattuu. Johtuu tosin karsastuksesta ja puhelimella en saa koskaan saa hyviä kuvia itestäni..

Käyttäjä marmori kirjoittanut 13.08.2015 klo 02:11

Sitten kun katsoo facebook/ instagram kuvia toisista ihmisistä tulee kroppa kateus!

Some-kuvat eivät ole ikinä koko totuus. Niistä näkee sen, mitä ihminen itsestään haluaa näyttää, parhaimmat puolensa. Ei kukaan postaa itsestään kuvaa huonoimmillaan. Kuvakulmilla saa ihmeitä aikaan, kuka tahansa saa itsestään hyviä kuvia. Hekin voivat niistä sukujuhlissa otetuista kuvista ajatella itsestään samalla tavalla.