Rikkinäiset – liveryhmiä haastavissa perhetilanteissa eläville nuorille

Rikkinäiset - liveryhmiä haastavissa perhetilanteissa eläville nuorille

Käyttäjä Kata_K aloittanut aikaan 01.10.2012 klo 12:36 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 01.10.2012 klo 12:36

A-klinikkasäätiö, Kriminaalihuollon tukisäätiö ja Suomen kasvatus- ja perheneuvontaliitto järjestävät Tukinetissä syksyllä 2012 yhteistyössä liveryhmiä eli chattejä nuorille, jotka elävät haastavassa perhetilanteessa. Nuorien perhesuhteet voivat olla rikkinäisiä, perheessä voi olla läheisten aikuisten päihteidenkäyttöä tai rikollisuutta.

Rikkinäiset -liveryhmät syksyllä 2012 Tukinetissä:

– Ma 01.10. klo 18-20. Teema: Millainen vanhempien juominen on häiritsevää
– Ke 10.10. klo 18-20. Teema: Läheisen rikos perheessä. Miten tämä tilanne vaikuttaa elämääni?
– Ma 15.10. klo 18-20. Teema: Millaisia tunteita vanhempien ero on herättänyt? Mikä erossa on vaikeinta?
– Ke 24.10. klo 18-20. Teema: Läheiseni on vankilassa. Mistä minä saan tukea?
– Ma 29.10. klo 18-20. Teema: Miten toimin, kun kodin päihteidenkäyttö ahdistaa
– Ke 07.11. klo 18-20 . Teema: Mikä auttaa, kun vanhemmat ovat eronneet? Mistä tukea?

Tervetuloa mukaan!

Käyttäjä halleri kirjoittanut 01.10.2012 klo 13:37

Onko vielä tulossa lisäinfoa kuten lukee?
Mun perheessä ei juoda eikä olla vankilassa mutta muuten on rikkinäinen perhe.
Menenkö mä silloin vain ryhmään, kun teema koskettaa mun perhesuhteita?

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 01.10.2012 klo 14:07

halleri kirjoitti 1.10.2012 13:37

Onko vielä tulossa lisäinfoa kuten lukee?
Mun perheessä ei juoda eikä olla vankilassa mutta muuten on rikkinäinen perhe.
Menenkö mä silloin vain ryhmään, kun teema koskettaa mun perhesuhteita?

Hei Halleri,

kiitos tarkkuudestasi. Poistinkin jo tuosta alkuperäisestä viestistä tuon lisäinfoa kohdan eli ei sen kummempaa lisäinfoa enää tulossa. Toki voidaan vastata kysymyksiinne koskien ryhmää.

Mene vain mukaan ryhmään, jos koet eläväsi rikkinäisessä perheessä! Ryhmän ohjaajilta voit kysyä halutessasi asiasta tarkemmin.

Terv. Kata

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 08.10.2012 klo 17:38

Hei kaikki nuoret!

Tällä viikolla Rikkinäiset -liveryhmät jatkuvat seuraavasti:

- Ke 10.10. klo 18-20. Teema: Läheisen rikos perheessä. Miten tämä tilanne vaikuttaa elämääni?

A-klinikkasäätiö, Kriminaalihuollon tukisäätiö ja Suomen kasvatus- ja perheneuvontaliitto järjestävät Tukinetissä syksyllä 2012 yhteistyössä liveryhmiä eli chattejä nuorille, jotka elävät haastavassa perhetilanteessa. Nuorien perhesuhteet voivat olla rikkinäisiä, perheessä voi olla läheisten aikuisten päihteidenkäyttöä tai rikollisuutta.

Tervetuloa mukaan!

🙂🌻

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 15.10.2012 klo 12:38

Tervehdys!

A-klinikkasäätiö, Kriminaalihuollon tukisäätiö ja Suomen kasvatus- ja perheneuvontaliitto järjestävät Tukinetissä liveryhmiä eli chattejä nuorille, jotka elävät haastavassa perhetilanteessa. Nuorien perhesuhteet voivat olla rikkinäisiä, perheessä voi olla läheisten aikuisten päihteidenkäyttöä tai rikollisuutta.

Seuraava liveryhmä on tänään ma 15.10. klo 18-20. Teemana on: Millaisia tunteita vanhempien ero on herättänyt? Mikä erossa on vaikeinta?

Tervetuloa juttelemaan muiden nuorten kanssa vanhempien eroon liittyvistä asioista!🌻🙂🌻

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 22.10.2012 klo 17:52

Tiedoksi:

A-klinikkasäätiö, Kriminaalihuollon tukisäätiö ja Suomen kasvatus- ja perheneuvontaliitto järjestävät Tukinetissä liveryhmiä eli chattejä nuorille, jotka elävät haastavassa perhetilanteessa. Nuorien perhesuhteet voivat olla rikkinäisiä, perheessä voi olla läheisten aikuisten päihteidenkäyttöä tai rikollisuutta.

Tällä viikolla (viikko 43) liveryhmä on keskiviikkona klo 18-20. Teemana on: Läheiseni on vankilassa. Mistä minä saan tukea?

Tervetuloa juttelemaan asiasta muiden nuorten kanssa!🙂🌻

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 07.11.2012 klo 09:28

Tiedoksi:

A-klinikkasäätiö, Kriminaalihuollon tukisäätiö ja Suomen kasvatus- ja perheneuvontaliitto järjestävät Tukinetissä liveryhmiä eli chattejä nuorille, jotka elävät haastavassa perhetilanteessa. Nuorien perhesuhteet voivat olla rikkinäisiä, perheessä voi olla läheisten aikuisten päihteidenkäyttöä tai rikollisuutta.

Tällä viikolla (viikko 45) liveryhmä on keskiviikkona klo 18-20. Teemana on: Mikä auttaa, kun vanhemmat ovat eronneet? Mistä tukea?

Tervetuloa juttelemaan vanhempien eroon liittyvistä asioista muiden nuorten kanssa!