Rikkinäisestä ehjäksi! Kevät 2014
Tulkaa mukaan käymään keskustelua siitä, miten vaikeista perhetilanteista voi selviytyä. Jos tunnet itsesi rikkinäiseksi, miten voit tulla ehjäksi?
Täällä voimme jatkaa nuorten liveiltojen jälkeen keskustelua. Tässä ketjussa voit myös kysyä neuvoa. Toivottavasti saadaan aikaiseksi paljon keskustelua!
Ohjaajamme vastaavat kysymyksiinne viikoilla tarpeen mukaan. He ovat siis sosiaali- ja terveysalan ammattilaisia järjestöistä: A-klinikkasäätiö, Suomen kasvatus- ja perheneuvontaliitto, Ensi- ja turvakotienliitto sekä Kriminaalihuollon tukisäätiön Lapsi- ja perhetoiminta. Esittäydymme myöhemmin hieman tarkemmin 🙂
Itse olen A-klinikkasäätiöltä ja edelleen nettisosiaalityöntekijänä koordinoimassa Rikkinäisiä tämän kevään. Minulta voi kysyä mm. lastensuojelusta, mielenterveydestä ja päihteistä.
Tavataan pian! Pauliina_R 🌻🙂🌻
—————————————–
Tukinet.netissä liveryhmiä
nuorille vaikeissa perhetilanteissa.
Kevään 2014 ajan maanantaisin kello 18-20
Tervetuloa!
3.3. Teema: Millaisia tunteita vanhempien ero on herättänyt? Mikä erossa on vaikeinta?
10.3. Teema: Mitä voin tehdä, kun vanhempien juominen haittaa elämääni?
17.3. Teema: Miten läheisen rikos vaikuttaa elämääni?
24.3. Teema: Mietityttääkö seurustelun pelisäännöt? Onko seurustelukumppanisi väkivaltainen tai oletko itse käyttänyt väkivaltaa seurustelusuhteessasi?
31.3. Teema: Mikä auttaa, kun vanhemmat ovat eronneet? Mistä tukea?
7.4. Teema: Miten selviydyn paremmin itse, kun kodin päihteidenkäyttö ahdistaa?
14.4. Teema: Läheiseni on vankilassa. Mistä minä saan tukea ja voimia?
28.4. Teema: Onko siskosi tai veljesi väkivaltainen sinua kohtaan tai oletko itse väkivaltainen siskoasi tai veljeäsi kohtaan? Pelottaako kotona oleminen?