Mun tarinan vois sanoo olevan jo klassikko..Eli mua on viimeset kymmenen vuotta kiusattu koulussa,enkä jaksa sitä enää.Käyn nyt lukioo ja vaikka mulla on siellä kavereita,tuntuu kokoajan et kaikkialla puhuttaisiin pahaa musta ja et muhun heiteltäisiin ikäviä katseita.😞
Viime vuonna mä kerroin opinto-ohjaajalle et musta tuntuu et muutama tyttö lukiosta puhuu musta pahaa selän takana ja levittelee musta ilkeitä juttuja.Mä en ollu varsinaisesti kuullu mitään, mut mä olin sataprosenttisen varma kuitenki et ne teki sitä.Sen jälkeen ne tytöt on vihannu mua ja jotkut ulkopuoliset on alkanu pitää mua jonain friikkinä.
Eka päivä koulussa oli kamala..Mua ahdisti enemmän ku koskaan ja jokanen muhun luotu katse,ilkee tai välinpitämätön,pisteli ympäri kehoo.Mua itketti..Iltaisin mä muistelin kaikkia niitä ilkeitä asioita ja tekoja mitä mä koulussa oon saanu kokee kymmenen vuoden aikana.Mä tunsin kuin olisin sisältä kuollu..sitten mä aloin viillellä ja miettiä vakavasti itsemurhaa.”Jos huomenna ei mikään oo muuttunu niin mä teen sen” niin mä aattelin.Mun poikakaveri sai mut kertoon mun ajatuksista ja sai mut lopulta luopuun ajatuksesta,ainakin toistaseks. Mä en vaan jaksa enää,mä oon liian heikko tähän maailmaan missä erilaisuutta pidetään halveksittavana piirteenä.
Jokanen päivä koulussa on yhtä kamppailua ittensä kanssa.Tuntuu kun mua tasasesti painettaisiin alemmas kunnes mä murskaannun ja teen ite kaikesta lopun.
Mä en uskalla puhua vanhemmille, koska äiti ihmttelee mun tuntemuksia, jos mulla kerran on kavereita koulussa.Isä taas pitää mun huonoo oloo tekosyynä siihen, et joskus karkasin yöllä puhuun mun poikakaverin kanssa mun pahasta olosta.Isä käski mennä ”psykiatrille viuruttaan mä en jaksa enää tällasta!” sitten ”ala käyttäytymään ku normaalit ihmiset, luulis sulla jo olevan korvien välissä jotain!” ”aina sama virsi mua ei kuseteta!” mä tunsin itteni huonoks ihmiseks, ikään ku tää kaikki olis mun syytä 😞.Sen jälkeen en oo puhunu sille mitään,vaikka asunki sen kanssa tällä hetkellä.
Mä en tiä mitä mun pitäs tehdä,että se huomais et mä oon tosissani.Jos mä tapan itteni, niin sitten se tajuais etten mä valehtele.😟 ilman mun muutamaa kaveria ja mun poikaystävää mä luultavasti olisin jo tehny jotain peruuttamatonta.Silti, vaikka ne oliskin mulle olemassa,musta tuntuu et mä oon kokoajan kuilun reunalla ja et pienikin sysäys saa mut putoomaan.
Psykiatrille oon puhunu,mut se ei auttanu ku hetkeks.Ne ongelmat on yhä olemassa sen toimiston ulkopuolellakin.Mä tunnen itteni niin kamalan pieneks ja heikoks😞
Tänään mä löysin itteni sillalta kattelemassa veteen ja mietin millasta olis vaan hukuttautua ja päästä pois.Miks tällasta tapahtuu mulle..?
apua
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.