Raiskauksen uhriksi joutuneet nuoret…

Raiskauksen uhriksi joutuneet nuoret...

Käyttäjä tytttö99 aloittanut aikaan 20.09.2016 klo 12:43 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä tytttö99 kirjoittanut 20.09.2016 klo 12:43

Mut raiskattiin muutama kuukausi sitten.. heti sen jälkeen jouduin lopettamaan koulun kesken koska en pystynyt menemään sinne yli kuukauteen tapahtuneen jälkeen. Itkin vain kotona masentuneena ja sain ahdistuskohtauksia. Koko kesälomana en tehnyt oikeastaan mitään, koska en vaan saanut aikaiseksi mitään. Mielummin olin yksin kotona. Perheet ja ystäväni tietävät tapahtumasta joten ovat tukeneet hyvin, mutta tuntuu ettei se siltikään auta tai riitä… tuntuu kuin olisin yksin koko asian kanssa ja ketään ei ymmärtäisi mua vaikka niin väittävätkin… ☹️ käyn psykologilla ja tällä hetkellä myös nuorten psykiatrianpoliklinikalla. Tuntuu ettei niistäkään ole ollut paljon apua ainakaan vielä. Käytän masennuslääkkeitä ja ne ovat onneksi auttaneet hiukan saamaan mua liikkeelle ja iloisemmaksi. Kuitenkin parina muutamana päivänä viikossa on huonompia päiviä… kuten tänään. En menny tänäänkään kouluu. Poissaoloja on tullu nyt aika paljon ku koulut alko..itkettää nytkin vaan kaikki ja en tiiä siihen syytä 😭 haluaisin vaan saada sen tapahtuman pois mun mielestä edes yhdeksi päiväksi.. onko täällä muita raiskauksen uhreja? ☹️ minkälaista teillä on?

Käyttäjä Karel kirjoittanut 22.09.2016 klo 01:27

Heippa! Ite en oo raiskauksen uhriks koskaan joutunu,mutta paras kaveri raiskattiin kotibileissä ja taidettiin olla sillon vasta 8. luokalla. Lueskelin sun kirjotusta ja "oireet" täsmää täysin mun kaveriin. Hän masentu,joutu lopettamaan koulun kesken,tuli ahdistuskohtauksia,itki joskus aivan ilman syytä,meni täysin voimattomaks,sosiaalinen elämä kärsi tosi paljon ja muistaakseni alkoi myös syömään masennuslääkkeitä. Tästä on nyt aikaa about 6 vuotta ja kaverista ei päällepäin voi huomata,että jotain näin kamalaa on koskaan ees tapahtunu. Pitkään siinä meni,ennen ku elämä ns "normalisoitui", mutta mä melkeempä uskallan sulle luvata,että toi paha olo helpottaa. Sulla on kuitenkin vasta muutama kuukaus tapahtuneesta,joten girl,usko siihen että kaikki paska loppuu aikanaan ja pidä pää pystyssä! Me ollaan täällä sitä varten,että apua saa ja on joku kelle puhua.🙂🌻