Sarjetty kirjoitti 1.1.2016 17:57
Koulussa minua haukuttiin, jätettiin yksin, tönittiin yms. Edelleenkin saan koulussa osakseni ilkeitä katseita ja kommentteja.
Vanhempien kasvatustapa oli huuto, tavaroiden paiskominen, tukka pölly ja isoveljeen ja isosiskoon vertailu (tosin vähäistä). Vanhempani riitelevät paljon.
Menetin 12-vuotiaana kaikki ystäväni kerralla ja he ryhtyivät kiusaamaan.
Tällä hetkelle toivon ettei minua tunnisteta tästä viestistä.
Hei Sarjetty
Sama juttu, koulussa haukuttiin jätettiin yksin. Tuo yksinäisyys on hirveää. Muistan peruskoulusta kun sain tai jouduin olemaan kaikki välitunnit aina yksin. Kaikilla muilla oli kaveri ja jos menin vain väkisin mukaan. Koko porukka siirtyi pois. Jos "seurasin" kysyivät he minulta mitäs seuraat meitä? Sama juttu oli kun tehtiin ryhmätöitä. Aina saimme valita ryhmät itse. Minut vain tungettiin jonnekkin ryhmään. Ryhmässä aistin että he eivät halua seuraani. Minulla ei ole tönimisestä kokemusta mutta varastamisesta kylläkin. Kirjojani varastettiin sekä lyijyjä katkottiin ym. Koiran kakkaa laitettiin laukkuun... Juu ja haukkuminen. Aina välillä saan nykhpäiväkin kuulla haukkuma sanaa jolla minua haukuttiin. " katsokaa nyt kuka tuli?" Nauraminen perään kuin teineillä. Aina olen se ällö ja ruma...
Myös sama juttu kasvatuksen kanssa. Huutaminen! Jatkuva vertailu. Koskaan en heille kelpaa...
Kamalaa tuollainen että menetit kaikki ystävät kerralla...
Otan osaa! Toivottavasti he jonainpäivänä ymmärtävät mitä ovat tehneet. Se on ehkä paras kosto. Koska kiusaaminen on niin ala-arvoista.
- onko sinulla koskaan ollut tunnetta että haluaisit kostaa kiusaajillesi?
Olen varma ettei kukaan tunnista sinua. Onhan ihmisiä Suomessa monta kappaletta. Ellet sitten ole kertonut täällä missäpäin asut.