Pokemon go

Pokemon go

Käyttäjä BirdBell aloittanut aikaan 16.07.2016 klo 20:23 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 16.07.2016 klo 20:23

Varmaan kaikki tietävät kyseisen pelin. Tämä ei ole mainos 😀

Sain juuri pelin ladattua mutta en pääse eteenpäin. Pitääkö sinne rekisteröityä? Siihen näytölle tulee että pitäisi muttakun panaa siitä rekister niin se menee sivulle jossa on pelistä tietoja kun yrittää painaa play niin siellä on lisää selityksiä. Ainoastaan kuvataan jotain muistipelejä ja timantti pokemon pelejä.

Osaako joku auttaa? Miten sen pelin saa toimiman! Kiitos!

Sillä siinä vasta jokaiselle yksinäiselle tekemistä… Samalla kun pelaa saa liikuntaa 🙂

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 16.07.2016 klo 23:48

BirdBell kirjoitti 16.7.2016 20:23

Varmaan kaikki tietävät kyseisen pelin. Tämä ei ole mainos 😀

Sain juuri pelin ladattua mutta en pääse eteenpäin. Pitääkö sinne rekisteröityä? Siihen näytölle tulee että pitäisi muttakun panaa siitä rekister niin se menee sivulle jossa on pelistä tietoja kun yrittää painaa play niin siellä on lisää selityksiä. Ainoastaan kuvataan jotain muistipelejä ja timantti pokemon pelejä.

Osaako joku auttaa? Miten sen pelin saa toimiman! Kiitos!

Sillä siinä vasta jokaiselle yksinäiselle tekemistä... Samalla kun pelaa saa liikuntaa 🙂

Vihdoin toimii. Olen vasta yhden pokemonin löytänyt. Mutta edes yksi!
🙂👍

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 17.07.2016 klo 16:14

Montako Pokemonia olette keränneet? Tietääkö joku mitä tarkoittaa Pokestop?

Käyttäjä EksynytVarpunen kirjoittanut 18.07.2016 klo 20:43

Latasin sen eilen kännykkään, ja koitin pelata, muttta rekisteröitymisen jälkeen (en jaksanu tehä uutta tunnusta, menin omalla google tilillä). nii tuli ilmoitus että "serverit jumissa/täynnä" .
Ja vieläkään ei toimi peli ☹️ Harmittaa 😭

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 20.07.2016 klo 18:48

Mä en voi tajuta sitä peliä, ihmiset on ihan sekasin sitä pelatessaan. Just luin, et poliisi ja turvallisuusvirasto puuttuu tohon asiaan. On kuollu ihmisiä, sattunu kolareita ja sit ei katota mihin kävellään, ku pelataan pokemonia. Jospa tohon puututtas vielä kunnolla.

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 23.07.2016 klo 15:40

Tietääkö kukaan mistä voi löytää Picatzun?

Käyttäjä Lukossa kirjoittanut 24.07.2016 klo 22:45

Tänään kaksi tyyppiä pysähtyi vierekkäin portaisiin mun eteen. Mulla oli kiire junaan, joten ärsytti. Huomasin heidän puhelimissaan Pokemon pelin 😝. Pari päivää sitten edessäni pyöräillyt tyyppi hidasti yhtäkkiä ja kun ohitin hänet, huomasin hänen ajavan yhdellä kädellä ja pitelevän toisella kädellä Pokemon go -peliä. Ihmiset on menneet ihan sekaisin... 😟🤔😮

Mua ei kiinmosta Pokemon Go, mutta haluaisin jonnekin matkalle tai jotain muuta hauskaa elämääni.

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 25.07.2016 klo 21:03

Minä pelaan siitä syystä että saa liikuntaa ja kun pelaa niin haluaa vain seuraavalle pokestopille yhtäkkiä sitä on kävellyt 10 km 😀 Ainankin laihtuu. Kerään vain pokemoneja enkä ole niin kiinnostunut salien valtaamisesta 😀 '

Olen myös huomannut kuinka ihmiset kerääntyvät pokestopille hengailemaan ja odottelemaan että pokemoneja ilmestyisi 😀 Ainakin on hyvä mahdollisuus kavereita saada kun vain menee mukaan 😀

Käyttäjä EksynytVarpunen kirjoittanut 31.07.2016 klo 11:41

Minäkin vain keräilen pokemoneja 🙂 paljonko oot ehtiny jo kerää BB? Mulla on 26 kerättynä ja saman verran nähtynä 😀 Nimesin tota Rattata pokemonia Cheeselover:iksi, haha 😀 😀

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 31.07.2016 klo 12:25

EksynytVarpunen kirjoitti 31.7.2016 11:41

Minäkin vain keräilen pokemoneja 🙂 paljonko oot ehtiny jo kerää BB? Mulla on 26 kerättynä ja saman verran nähtynä 😀 Nimesin tota Rattata pokemonia Cheeselover:iksi, haha 😀 😀

Tässä en ole muutamaan päivään ehtinyt keräillä kun jalat on niin kipeät kun yksi päivä olin koko päivän keräilemässä pokemoneja. Sain sitten sellaiset rakot jalkaan ja jalka turposi että ei niillä jaloilla pystynyt liikkumaan. Mutta tällä hetkellä on: 37. Se on tosi vittumainen tunne kun keräilet ja pokepallot loppuu kesken jonkun harvinaisuuden kohdalla ):

Tajuatko niitä saleja miten ne toimii? Yritin mennä ja siihen ilmestyi jonkun käyttäjän nimi mutta ei mitään ymmärrystä miten saan jätettyä jonkun pokemonini sinne ja kilpailemaan jonkun kanssa.. ?