Poikaystävän kuolema
Hei.
Oon 17v nuori nainen. Olen yrittänyt itsemurhaa moneenkin otteeseen mutta nämä itsemurha yritykset loppuivat kolme vuotta sitten kun tapasin maailman ihanimman miehen. Hän auttoi minut yli kaikesta vaikeasta. Hän oli 21v. Menimme kihloihin vuosi sitten ja nyt häntä ei enää ole. Hän kuoli 23.12.-06 kun hänen isoveljensä puukotti häntä kaulavaltimoon. Nyt tuntuu että elämä valuu hukkaan kun ei ole enää ketään kenen syliin käpertyä kun on huono olla. Nyt taas synkät ajatukset on vallannut mieleni. En ole käynyt koulussa, olen vain itkenyt päivät pitkät. Yöllä en saa nukuttua ja joulu meni päin v…ua. Tästä lähin joka joulu menee pilalle kun pitää käydä viemässä kynttilöitä kihlattuni haudalle. En voi elää ilman häntä. Hän oli se rakkain. Minulla on kysymys. Tuunko enään ikinä rakastamaan ketään vai olenko yksin? Odotan myös kihlattuni ja minun lasta. Olen kolmannella kuulla. En tiedä jaksanko kantaa tätä taakkaa yksin vai olisiko parempi luovuttaa vauva jonkun muun hoitoon. Sitten ajattelen että ei koska hän muistuttaa minua kihlatustani.
En tiedä yhtään mitä tehdä. Ei kukaan varmaan osaa auttaa mutta ajattelin kertoi nyt tänne koska en ole paljon puhunut tästä.