Poikaystävä painostaa

Poikaystävä painostaa

Käyttäjä tyttö_92 aloittanut aikaan 25.07.2007 klo 20:24 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä tyttö_92 kirjoittanut 25.07.2007 klo 20:24

Mua on alkanut ahistaa mun suhde mun poikaystävän kanssa. Asun jenkeissä (tosin nyt olen suomessa vkesälomalla) ja se poika on jenkki. Ja siellä on nää suhteet vähän erilaisempia kun suomessa (aloitetaan nuorempana) oltiin siis keväällä pari viikkoa yhessä, mutta sitten erottiin koska se oli pelkkää pussailua yms. fyysistä kiinnostusta Pidin pojasta tosi paljon ja erottiin ystävina. sovittiin että joskus koitettais aloittaa uudestaan. No, nyt suostuin (hölmönä) siihen, ja ollaan chätätty ja poika kyseli kauheesti mun rajoista että saako koskee, saanko nähä sut alasti yms. niin sanoin että raja menee koskemisessa. No sanoin että sänkyyn en ole pitkään aikaan valmis. No kysy että no millos oot? Ja yrittää koko ajan painostaa mua pidemmäälle kun mitä oisin valmis menemään. Ja jos myönnyn johonkin niin sitten se alkaa kyselemään lisää että no entäs menisitkö vielä pidemäälle, millon ai miks et? Se on vähän semmonen tuhma poitsu. Tykkää musta vaan fyysisesti. Ja mulla on ollu tosi paljon kaikkia muita ongelmia ja nyt oon katunu että suostuin alkamaan uudestaan… Se on ahistanu mua monta päivää ja en oikein pysty nukkumaaan eikä oo ruokahalua… Musta tuntuu että mun loppuloma menee tän takia ihan pilalle. En oo kellekkään muulle vielä puhunu tästä. Mikä neuvoksi? Kannattaisko vaan pistää poikki ennekö aletaankaan ja jos niin miten?
olisin tosi kiitollinen jos jaksaisitte vastata 🙂

Käyttäjä kirjoittanut 26.07.2007 klo 15:45

Terve. Minä olen sellainen seksipihtari, toivon, että saan kohta sanoa, että olen ollut.
Minä olen sinua paljon vanhempi enkä kuitenkaan ole valmis seksiin. Meillä on se ero, että mun poikakaveri jaksaa odottaa. Olen asiasta esmes täällä puhunut tukihenkilölle ja se sanoo jotenkin, että parisuhteeseen kuuluu oikeus saada sanoa mihin on valmis ja mihin ei. Eli minä ymmärsin, että se tarkotti, että saa antaa, jos haluaa, jos ei halua, niin toinen ei saa painostaa asiassa
Jos toinen osapuoli ei tähän suostu, niin silloin sen voi jättää olemaan yksin tai etsimään sellaista kaveria joka suostuu kaikkeen.

Musta sun nyt vaan kannattaa viettää rauhassa kesälomaasi eikä olla yhteyksissä millään tavalla siihen hemmoon ja antaa sen miettiä asioita.

Käyttäjä ^ame^ kirjoittanut 01.08.2007 klo 22:57

Olen myös sitä mieltä, että kannattais pitää taukoo sen kans tai ainakin puhua sen kanssa asiasta. En ole paljon vanhempi, mutta ei kyllä seksissä kannattaa odottaa. Tuntuu itseltäkin paremmalta🙂 ps. mulla on vähän samaa oman kanssa, mutta kyllä se jaksaa odottaa.

Käyttäjä Tomppa Q (Työntekijä) (Kuopion kriisikeskus, Kuopio) kirjoittanut 09.08.2007 klo 13:09

Moi!
Olen itsekin samoilla linjoilla "amen" ja "maanvaivan" kanssa. Seurustelussa on tärkeää arvostaa toista ja toisen mielipiteitä. Toista ei saa painostaa mihinkään mitä toinen ei itse halua tehdä. Uskoisin, että olet itseesikin tyytyväisempi, jos et lähde mihinkään painostukseen mukaan. Jos toimit itseäsi ja omia periaatteitasi vastaan ja esim. ero tulee, niin pettymys voi olla todella suuri.

Mitä ajattelet, arvostaako poika sinua, jos hän painostaa sinua? Haluaako hän toteuttaa itsekkäitä juttujaan, vai haluaako hän teidän molempien onnea ja tyytyväisyyttä? Jos hän ei jaksa odottaa, niin välittääkö hän oikeasti sinusta?

Mielestäni voit soittaa ja kertoa hänelle, että tässä muutaman päivän mietittyäni olen sitä mieltä, että... ja kerrot mitä mieltä olet. Tähän on muutenkin aina oikeus. Mielipide voi muuttua aikuisillakin, kun on muutaman päivän asioita miettinyt. Lupaus seurustelusta on voimassa niinkauan kuin itsestä tuntuu. Ei kenenkään tarvitse pakolla olla yhdessä, jos ei tunnu hyvälle. Mutta jos molemmilla on hyvä olla, juttu jatkuu ilman mitään lupauksia.

Tomppa