Pikkusiskoni poikaystävä on huhujen mukaan pettänyt häntä useasti…

Pikkusiskoni poikaystävä on huhujen mukaan pettänyt häntä useasti...

Käyttäjä Tipi7 aloittanut aikaan 17.07.2013 klo 17:56 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Tipi7 kirjoittanut 17.07.2013 klo 17:56

Olen huolissani pikkusiskostani, joka on vastikää muuttanut yhteen tuon poikaystävänsä kanssa. He ovat seurustelleet reilut 2v, ja tuona aikana olen ulkopuolisilta henkilöiltä (omilta ystäviltäni sekä vähän oudoimmiltakin tuttavilta) kuullut todella ikäviä pettämistarinoita tuosta pojasta. Poika on täysi-ikäinen ja siskoni ei. Kun kuulin ensimmäisestä pettämistapauksesta vuosi sitten kesällä niin soitin pojalle, ja selvitin asiaa. Hän kiisti kaiken jyrkästi ja sai minutkin uskomaan täysin itseeän (on LOISTAVA puhumaan ihmiset puolelleen). Noh, siskoni sai tietää tapauksesta myös, ja pyysi että olisinko voinut puhua tytön kanssa kenen kanssa pojan oltiin huhuttu olleen sängyssä. Noh,kävin asiasta keskustelut fiksussa hengessä ja asiahan selvisi että näin todellakin oli käynyt, puolustukseksi tyttö sanoi että siskoni ja tämän pojan juttu ei ollut vielä täysin alkanut.. Liekö totta vai ei, eikä sillä ole väliäkään.

Noh, Siskoni sulatti tuon tiedon, mutta ei täysin selvästikään uskonut sitä todeksi. Yritti selvästikin suojella itseään. Seuraavana syksynä eräs ystäväni kertoi että poika oli harrastanut seksiä hänen ystävänsä kanssa, ja eilen sain kuulla että sama oli tapahtunut samassa piirissä liikkuvan toisen tytön kanssa saman vuoden talvena. (piiri pieni pyörii huhhuh). Tapaksia oli siis useita..

Tänään puhuin siskoni parhaan ystävän kanssa ja kysyin, onko hän kuullut mitään vastaavia huhuja, ja vastasi myöntävästi. Taas tuli yksi tyttö lisää rinkiin kenen kanssa pojan oltiin huhuttu sekstailevan. Eli minulle on tullut kertomaan eri ihmiset, ja jopa pikkusiskoni ystävät tietävät. Kaikki eivät voi olla keksittyjä, vaikka mitään silminnähtäviä todisteita ei minullakaan ole..

Siskoni tietää että jotain on ollut tekeillä, mutta on niin silmittömän rakastunut tai vastaavaa että ei suostu näkemään totuutta.. Kerran kun yksi tämmöinen uskottmuus oli paljastumassa niin poika oli VAHINGOSSA lähettänyt tyttöystävälleen eli siskolleni viestin, joka oli tarkoitettu täysin muulle henkilölle, ja näin paljastanut itsensä. Siltikin hän on saanut siskoni luottamaan itseensä. Kerta toisensa jälkeen!

Asia ei kuulu minulle siinä mielessä, että se on heidän suhteensa. Mutta en voi sille mitään että olen ihan järkyttävän vihainen tuolle pojalle ja huolissani siskostani, joka on vielä mennyt muuttamaan yhteen pojan kanssa. Olen yrittänyt kertoa, enkä ole ainoa, mutta aina, siis kerta kaikkiaan aina siskoni on vain kietoutunut enemmän tuohon poikaan. Nyt he asuvat vielä yhdessäkin… toivon että Siskoni ymmärtäisi että voisi joskus löytää jotain PALJON PAREMPAA. Mikä neuvoksi?