Petin poikaystävääni

Petin poikaystävääni

Käyttäjä vive3 aloittanut aikaan 09.11.2015 klo 22:42 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä vive3 kirjoittanut 09.11.2015 klo 22:42

Petin humalassa poikaystävääni, ja totta kai hän jätti minut. Minulla on alkoholi ongelma, en osaa lopettaa kun aloitan juomaan. Humalassa en ole oma itseni ja en muista tästä pettämisestä mitään, heräsin vain vento vieraan vierestä.
Niin kamalan paha olla. Haluaisin kaiken ennalleen.
Menen huomenna a klinikalle ja haluan lopettaa tämän pa##@kan.
Voinko enää saada häntä takaisin.
Meillä oli yhteinen koti, eläimiä..
En jaksa päiviä koska ne kuluu niin hitaasti enkä voi tehdä mitään koska en ansaitse olla. Haluan hänet takaisin.

Käyttäjä villikettu kirjoittanut 10.11.2015 klo 09:09

Moi vive3,

Hienoa että hakeudut klinikalle. Ethän tee itsellesi mitään pahaa. Tilanteesi on varmasti vaikea mutta siitä voi selvitä. Toivottavasti saat ymmärtävää tukea ja pääset purkamaan mieltäsi rauhassa.

Tsemppiä ja halauksia. ☺️❤️

Käyttäjä Sarjetty kirjoittanut 10.11.2015 klo 09:46

Hyvä, että hakeuduit sinne. Asiat lähtevät varmasti paranemaan nyt🙂

Käyttäjä vive3 kirjoittanut 10.11.2015 klo 22:04

Olimme suunnitelleet yhteistä tulevaisuutta mutta nyt hän sanoo ettei meillä enää koskaan voi olla yhteistä tulevaisuutta. Toivoisin että hän harkitsisi vielä mutta seisoo lujasti päätöksen takana. Hän sanoo edelleen rakastavan minua mutta ajattelee ettei suhde tulisi koskaan normaaliksi.
Elättelen toiveta että hän vielä muuttaa mielensä ajan kuluttua...sanoo kuitenkin ettei muuta päätöstä koskaa.
En pysty jatkaa enempää ilman häntä.
Hän sanoo että haluaa silti olla ja nähdä ystävinä, ajattelen sen olevan vain kidutusta minulle..

Käyttäjä Sarjetty kirjoittanut 11.11.2015 klo 09:49

Hei,
Pystyisitkö juttelemaan asian hänen kanssaan läpi. Kertomaan kaiken?