noh, oon nyt ollu tuolla koulus nyt reilu viikon. ensimmäisenä päivänä en ees menny,
jäin vaan sänkyy ja muhun iski kauhee ahdistus ja paniikki ja kaikki tuli ulos vaan
itkuna ja olin ihan hysteerinen ja sekasin.. sitten nukahdin ja nukuinkin koko päivän.
enpä ollut ees sinä yönäkään saanut unta kun mietin vaan koko koulua.
sitten menin perjantaina kouluun, ja kun näin entisiä luokkakavereita, he olivat
tosi innoissaan ja huus "moi!! tosi kiva nähä sua!!" ja kaikkee, ja olin aivan
ikionnellinen. koko viime vuoden oon joutunu kärsimään masennuksesta ja koko
paskasta, ja aattelin et vihdoin pääsen siit kaikest yli kun mulla on näin ihania
ystäviä. mutta siinä samassa tuli mieleen, että kaiken sen 9kk ajan kun olin
osastolla, kukaan näistä "ystävistä" ei ottanut muhun yhteyttä. 9 kuukauteen.
ketään ei siis kiinnostanut missä olin.
no sit sovittiin yhen tyypin kans et nähtäis koulun jälkeen. no mut kun soitin sille koulun jälkee ni se ei voinukkaa olla ku sil on juulian synttärit. ihana viikonlopun
alku. heti hylätään. sitten ne synttärit kuulemma kesti koko viikonlopun joten
olin sit viikonlopun ihan yksin.
koulussa välkillä kukaan ei tullu mun luokse viettämään välituntia, olin aina yksin.
joo, mä kävin ettii niitä välillä, mut enhän mä voi tietää missä ne on koska koulu
on iso ja niil on joka tunti eri luokassa. ja mä oon erityisluokalla (viel ens viikon,
sit normiluokkaan). KUKAAN ei ikinä tullu mun seuraan viettää välituntia. jos MÄ
näin ne, niin aina MÄ menin niitten seuraan. MÄ soitin niille jokapäivä koulun
jälkeen että voiko ne olla. aina minä. ne ei koskaan tehny alotetta, mikä kertoo
siitä että niitä ei kiinnosta mis oon, mitä teen. niille on yks ja sama oonko ees elos.
kuitenkin me sovittiin et ne tulis mun luo yöks perjantaina. no sit kysyin sitä
uudestaan perjantaina, et monelta ne tulis jne. mut sitte ne sanoki "ei me
voidakkaa tulla ku me mennää juulialle".
ihanaa, kuinkahan mones hylkäys tääkin jo on.
äsken just katoin niitten kuvia galleriassa, kuinka niillä oli hiton hauskaa perjantaina.
ne kuvat oli otettu samaan aikaan ku mä itkin itteni kuivaks omas huonees.
mut kuitenki ne aina moikkaa mua koulus. ne puhuu mulle koulus.
yks kävelee mun kaa koulumatkat. siihen se jää.
tuntuu ku mua revittäs kahtia.
mä en jaksa tällästä. joko ne ois mulle oikeita ystäviä, tai sitten kohtelis mua
kuin ilmaa. MUTTA EI NÄIN.
haluisin takas osastolle, siel ei tarvinu murehtii mistää ystävyysasioista, koulust.
siel oli aina tyyppejä, joista tykkäsin. ehkä mä hakeudun takasin sinne.