Pelkuruus

Pelkuruus

Käyttäjä Jepa03 aloittanut aikaan 22.07.2016 klo 18:06 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Jepa03 kirjoittanut 22.07.2016 klo 18:06

Oon kamala pelkuri pelkään esim. Koiria, hissejä, yksin oloa, ryhmässä oloa ja yms. Tää ryhmä on sellasille ketkä pelkää jtn. Joka haittaa elämää ja täällä siitä voidaan jutella.😉🤔🌻🙂🌻

Käyttäjä julias kirjoittanut 23.07.2016 klo 17:02

Jepa03 kirjoitti 22.7.2016 18:6

Oon kamala pelkuri pelkään esim. Koiria, hissejä, yksin oloa, ryhmässä oloa ja yms. Tää ryhmä on sellasille ketkä pelkää jtn. Joka haittaa elämää ja täällä siitä voidaan jutella.😉🤔🌻🙂🌻

Pelkään kaikkea. Siis oikeesti ihan kaikkee. Pelkään että läheisilleni sattuu jotain vakavaa, tai että itse sairastun vakavasti tai kuolen yhtäkkiä. Pelkään omia ajatuksiani...ahdistun todella helposti, ja nyt muutaman päivän oonkin ollut todella ahdistunut. Tuntuu siltä, että näköni olisi huonontunut, päätä särkee ja tuntuu painetta päässä, huimaa...luulen, että tää kaikki on vaan miun oman pään sisällä, koska pari päivää sitten kun vietin aikaa poikaystäväni kanssa, oireet eivät tuntuneet tällä tavalla. Olen kuitenkin aika paljon yksin, ja silloin on helpompi keskittyä kaikkiin vaivoihin ja oireisiin... Nää pelot todellakin haittaa miun elämää, en osaa keskittyä muuhun...
🤕

Käyttäjä Jepa03 kirjoittanut 23.07.2016 klo 22:24

Mäkin pelkään kaikkea.. Ja kuulostaa ettet pelkää ihannkaikkea kun oot pystynyt hankkii poikaystävän ja olee sitä et esim. Pelkää poikaystävääsi☺️🌻🙂🌻 mieti asioita joita et pelkää niin se helpottaa.. Pelkäätkö palloja? Vanhempiasi? Tai nukkumista?