Pelkotilat ja ahdistus..Self-help?
Heips, eli poden aika vaikeatasoista ahdistusta ja erilaisia pelkotiloja minulla on päivittäin.. En toisinaan uskalla käydä edes kaupassa, ja opiskelukavereidenkaan kanssa en ole enää käynyt ulkona, koska en uskalla. Tämä voi johtua siitä, että olen ollut koulukiusattu jokunen vuosi sitten. Pelkään ihmisiä ja sitä mitä he minusta ajattelevat; aina jos kuulen puhuttavan minusta oletan sen olevan pahaa, tai sitten vaihtoehtoisesti kun minusta on todella puhuttu pahaa en voi sietää ajatusta..Silti en tee mitään asialle, siis murehtimisen ja pelkojen lisäksi. Nyt, kun olen huomannut kavereiden kaikkoavan, olen miettinyt todellisia keinoja tilanteeseen. Kyllä, käyn psykologilla. Kyllä, olen itse jopa pyytänyt mielialaa kohentavia lääkkeitä. Ja ei, niitä ei minulle kuulemma määrätä, eivät kuulemma ole apu. Tiedän, eiväthän ne varsinaista ongelmaani ratkaise, mutta haluaisin elää elämääni edes vähän normaalimmin; käydä ulkona ja nauttia ystävien seurasta..☹️ Kysyisinkin nyt, onko täällä muita erilaisista ahdistus- ja pelkotiloista kärsiviä ja olisiko löydettävissä apua jostain vaikkapa luontaistuotteesta tai meditaatiosta? Olen todella väsynyt kaikkeen,eniten siihen ettei mistään saa apua. Itsestäni tuntuu,että alkaa olla viimeiset hetket toimia..Ennenkuin kaikki on liian myöhäistä ja itse loppuunväsynyt pelkäämään..☹️