yks ”kaveri” laitto välit pois sen takia, kun en vastannu hänen maileihin. tietokone ei toiminu… sit se suuttu, kun hän lähetti tekstiviestin, mutta en tienny keneltä se oli, koska puhelin oli huollossa. nyt se ei halua pitää muhun yhteyttä. paskamainen olo, kun moni kaveri on nyt jättäny mut oman onnen nojaan. mua on masentanu tosi kovasti, eilen en päässy juuri ollenkaan ylös sängystä. nytkin oli ihme, että nousin. se vaan nosti mut, kun ootin tältä ”kaverilta” viestiä. en sitten pidä enää yhteyttä, kun on niin loukkaavia viestejä lähettäny mulle, että parempi olla olematta sen kaa. en oo tehny mitään väärin, mutta tuommonen käytös on kyllä epäsovinnaista ja kun aattelee, että hän on likemmäs kolmeekymmentä, niin aika lapsellista käytöstä. olen ystävä hänen äitinsä kanssa, mutta en tiiä, pystynkö olemaan enää sitäkään, kun se kertoo sille tytöllesä kaiken. pitää varmaan pitää vaan turpa kiinni ja pitääö etäisyyttä häneenkin, ettei vaan lipsahda sammakoita. muutenkin mulla on ollu hirveesti masennusta. nukun, itken välillä… mut eiköhän tässä nyt aluks ollu tekstiä tarpeeks
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.