Kuten kaikki varmasti tietävät, paras ystävä on yksi tärkeimmistä asioista maailmassa. Itselleni myös, mutta ystäväni käytös on aivan erilaista minua kohtaan kuin hänen muita kavereitaan. Muille puhuu paljon ja nauraa heidän kanssa, mutta usein kun ite sanon jotain vastaus on vaa jotai muminaa yms eli ihan kuin ei yhtään kiinnostaisi. Esimerkiksi koulussa hän ei juttele minulle juuri yhtään ellen itse jotain sano ja silloinkin huomio on sillä keskittynyt johonkin toiseen kaveriin.
Vapaa-aikana jos hänelle jotain ehdottaa niin vastaus on yleensä emt tai pitää kattoo yms, mutta kyllä muiden kavereiden seura näyttää kelpaavan. Hyvä jos edes soittoihin vastaa. Yrittää myös joskus jättää minut ulkopuolelle tai vältellä muuten ilman mitään syytä.
Asia masentaa, koska tämä ihminen on todella tärkeä eikä itsellä paljoa kavereita yleisesti edes ole. Eniten masentaa se, että miks mua pitää kohdella vittumaisemmin kuin muita kavereita, vaikka en oo mitään pahaa tehnyt. En roiku tässä ystävässä enkä tunge väkisin hänen seuraansa. Enkä todellakaan halua menettää häntä. Tästä asiasta olen maininnut mutta vastaus on lähinnä jotain että älä jaksa märistä yms. En tiiä mitä tehä, vittumaista olla tän takia huonolla mielellä nii paljon. Olen varmastikin tärkeä hänelle ja hyvä kaveri mutta miksi pitää käyttäytyä noin?☹️
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.