Paniikkihäiriö

Paniikkihäiriö

Käyttäjä emilie91 aloittanut aikaan 03.01.2012 klo 17:15 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä emilie91 kirjoittanut 03.01.2012 klo 17:15

Heip. Olen 20-vuotias opiskelijatyttönen. Parisen kuukautta saanut paniikkikohtauksia. Taustalla serkun kuolema kesällä ja vanhempien luota poismuuttaminen/yksinäisyys, minkä vuoksi muutin juuri takaisin tähän meikäläisille. Ensimmäinen kohtaus on ollut se kamalin, sen jälkeen ei ole tullut niin pahoja. Pari kertaa käynyt päivystyksessä kohtauksen takia. Sydän välillä tykyttää (Propralia tai mitä lie olen hankkinut reseptillä, en uskalla ottaa, jos ei vaikka sovikkaan, tai on sydämessä jotain, mitä ei ole havaittu sydänfilmissä eikä verikokeissa..) ja lähes jatkuva ahdistus ja ”pistely” sydämen seudulla. Tämä ahdistus/rintakipu säteilee pienesti välillä selkään. Pelkään saavani sydäninfarktin tai jospa ne onkin rytmihäiriötä, jota ei vain ole havaittu. Nuorisopolille odotan aikaa, pääsis juttusille jonkun lääkärin kanssa.. Olen pelkokierteessä, enkä tiedä mitä tehdä. Hoitaja neuvoi lopettamaan jatkuvan pulssin kokeilun ja sairauksista kertovien sivustojen lukemisen. Välillä pelkään mennä nukkumaan, pelkään lähes päivittäin kuolevani seuraavana yönä.

Käyttäjä ero_kesäk_2006 kirjoittanut 04.01.2012 klo 13:13

Hei sinä!
Neuvoisin sinua nuorisopkl:lle odotellessa kääntymään jonkun aikuisen puoleen jotta