Sorry, kun en ole aiemmin vastannut. Oon itse ollut niin huonossa kunnossa, etten ole koneelle pahemmin kyennyt. Mutta nyt karua totuutta. Jos yrität itsemurhaa, etkä onnistu, on se iso syy hoitoonmääräämiseen. Viiltely on itsetuhoisuutta, jonka takia mä itse olen ollut hoidossa. En halua pelotella, vaan kertoa elämän realiteetteja.. 🙄
Mutta en nyt osaa enempää auttaa, kirjoittele please tänne, että miten sun asiat etenee. Ei pakkohoitoa kannata pelätä, eikö ole hyvä että täällä on joku joka ainakin nimellisesti välittää. Kun ei jaksaisi on parempi levähtää, vaikka sitten sairaalassa.
Kaverisi ovat selvästi huolissaan sinusta, siksi haluavat kertoa kuraattorille, ei ne tee sitä ilkeyttään. Oletko ajatellut että viiltelyn kanssa ei kannata leikkiä. Nyt muistan yhden asian miten sain viiltelyäni vähennetttyä. Pelästyin nimittäin todella kun mulle erään kerran jälkeen sanottiin että oli lähellä ettei sun jänne menny poikki koska silloin kätesi olisi ollut toimintakyvytön koko loppuelämän ajan. 😐
Vaikka huono olo nyt vaivaa mieltä, voi se vielä helpottaa. Hyvä kirjoittaa tällaista kun itse näen vielä tänään lääkärin, joka joko nostaa mun lääkitystä tai lähettää sairaalaan, koska tuntuu etten enää kestä ahdistukseni kanssa. 😯🗯️