pakko yrittää puhua

pakko yrittää puhua

Käyttäjä avunhuuto2 aloittanut aikaan 25.10.2015 klo 09:19 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä avunhuuto2 kirjoittanut 25.10.2015 klo 09:19

en tiedä mikä mua vaivaa nykyään. mua on kiusattu 3-4lk aikana tosi pahasti, tai ainakin koin sen niin. mulla ei ollut kavereita ja mua kiusattiin ihan hirveesti. mua haukuttiin ihan kamalilla sanoilla, tönittiin koulussa ja huudeltiin perään kun ovesta astuin ulos tai kun koulusta olin lähdössä. mun vanhemmillakin on ollut tosi paljon ongelmia.mä vihaan mun vartaloa ja en vaan pysty melkein enää katsomaan edes peiliin. mä en enää tiedä kuka siellä peilissä on. haukun itseäni koko ajan. mä oon menettänyt hirveesti kavereita ja aina jos joku pistää välit poikki hän sanoo ”sä oot muuttunut ihan hirveästi” en voi enää luottaa kehenkään, se on ehkä syy miksi täällä nimettömänä kirjoittelen. tuntuu koko ajan pahalta, hirveä väsymys koko ajan ja tuntuu ette vaan enää jaksa. mä en nukkunut tänä yönä paljon yhtään ja muutenkin nukun tosi huonosti😭 välillä tuntuu että nyt oon vaan finaalissa.

Käyttäjä Rikottu tyttö😖 kirjoittanut 25.10.2015 klo 10:38

avunhuuto2 kirjoitti 25.10.2015 9:19

en tiedä mikä mua vaivaa nykyään. mua on kiusattu 3-4lk aikana tosi pahasti, tai ainakin koin sen niin. mulla ei ollut kavereita ja mua kiusattiin ihan hirveesti. mua haukuttiin ihan kamalilla sanoilla, tönittiin koulussa ja huudeltiin perään kun ovesta astuin ulos tai kun koulusta olin lähdössä. mun vanhemmillakin on ollut tosi paljon ongelmia.mä vihaan mun vartaloa ja en vaan pysty melkein enää katsomaan edes peiliin. mä en enää tiedä kuka siellä peilissä on. haukun itseäni koko ajan. mä oon menettänyt hirveesti kavereita ja aina jos joku pistää välit poikki hän sanoo "sä oot muuttunut ihan hirveästi" en voi enää luottaa kehenkään, se on ehkä syy miksi täällä nimettömänä kirjoittelen. tuntuu koko ajan pahalta, hirveä väsymys koko ajan ja tuntuu ette vaan enää jaksa. mä en nukkunut tänä yönä paljon yhtään ja muutenkin nukun tosi huonosti😭 välillä tuntuu että nyt oon vaan finaalissa.

Mä tiedän todella hyvin miltä susta tuntuu muakin on kiusattu ja just samanlaitti vielä mut mua kiusattiin 1-7 luokkaa ja se oli jatkuvaa ja jatkui vielä vapaa ajallakin. Ja mäkin vihaan mun vartaloa ja varmaan just sen kiusaamisen takia en pysty katsoo kunnolla peiliin ja jos katson peiliin niin haukun itseäni rumaksi ja läskiksi. ☹️
Mullakin nukkuminen on ollut todella vaikeaa heräilen keskellä yötä ja nukun joka yö vain 4-6 tuntia ja en illalla saa ajoissa unta ja sit herään aikaisin aamulla.
Kiusaamisen takia mullakaan ei ole ollut paljon kavereita ja ei ole vieläkään mulla on vain yks paras ystävä mut sit mulla on joku muutama tavallisia kavereita. Mut tunnen itseni siltikin yksinäiseksi.

Se on väärin että joutuu kiusaamisen kohteeksi ja tiedän että se tuntuu kamalalta. Ja hyvä että pystyit tulla tänne kertomaan. Mä toivon sinulle kaikkea hyvää ja kyllä sä tuut selvii ja kyllä se aurinko joskus sinullekin paistaa.
Mukavaa jatkoa sinulle ja kyllä kaikki vielä kääntyy hyväksi
🌻🙂🌻

Käyttäjä Sarjetty kirjoittanut 25.10.2015 klo 19:54

Moi.
Muakin kiusattiin ala-asteella ja edelleen urheiluharjoituksissa ☹️. En voi tietää täysin, miltä susta tuntuu, mutta tiedän omasta kokemuksesta et kiusaaminen tuntuu tosi pahalta. Kiusaaminen ei ole sun syysi ja et ansaitse sitä!
Pystyisitkö puhuun siitä jollekkin aikuiselle? Itseäni se auttoi.