Pakko vähän purkaa

Pakko vähän purkaa

Käyttäjä ask aloittanut aikaan 20.07.2019 klo 21:29 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä ask kirjoittanut 20.07.2019 klo 21:29

Olin mökillä laiturilla ihmettelin.  Olin ehkä epätoivoinen ja onneton siinä laiturilla.  Melkein hukuttauduin sinne.   Mun kummitädin huusi. En jaksa tään kanssa vaan jonottaa sekaisin zättikin.  Minulla on nyt mieli vähän parempi en oo sanonut kellekään kun tääl on mun sukulaisia ja ne miettii et oon ihan. Perheestä. Oisin hypännyt sinne jos mua ei ois huuettu. Olisin varmaan Nyttenkin siellä…  Nyt oon epätoivoinen ja alla päin..  Mietin jos joku huomaa sen.  En halua siitä jauheena haloota. Pitää vaan yrittää esittää että kaikki ois hyvin.. Minulla on ollut vähän vaikeaa aikaa kun tuntuu etten saa elämän otetta itselleen.  Ja on niin tärkeetä väkeä niin en halua puhua siitä kellekään.  Haluaisin vain kuolla.  Niin epäreilu kun se joistakin on.  En halua enään tätä paskaa maailmaa… Mietin mitä mun pitää tehdä.

  • Muokattu kirjoittajan toimesta 4 vuotta, 9 kuukautta sitten. Syy: Lisäsin tekstiä
Käyttäjä Vinttikoira90 kirjoittanut 21.07.2019 klo 17:55

*Halaa* Oletko kokeillut soittaa valtakunnalliseen kriisipuhelimeen? Numeroon 0925250111? Sieltä saa keskusteluapua, enkä usko että siitä voi ainakaan haittaa olla.

Se ei ole kaltaisiani huoria varten, vaan teille joilla on oikeita ongelmia.

Käyttäjä ask kirjoittanut 23.07.2019 klo 16:42

Minä olen käynyt siellä kriisikeskuksessa. Oon parikertaa voiko sinne hakea uudestaan. Kun oon siel jonossa oikeita apua varten..