olen kärsinyt monta vuotta pahoista pakko-oireista, ne lissäntyvät kun stressaan. Elmäntilanteeni on tällä hetkellä kaameassa tilanteessa ja kaikki asiat ovat sotkussa. Kaiken sotkun keskellä olen huomannut että kärsin taas uudesta ja yhtä oudosta pakko-oireesta. Minun on pakko koputtaa puuta ja huitaista kädellä ilmassa niin että olevinaan kaikki pahat ajatukset joita olen saattanut ajatella pääsäni menisi kauas pois, lausun samalla ”Pois kaikki kauheat ajatukset koko suomesta, jonnekkin ulkomaille pois ilmakehästä pois kaikki kauheat ajatukset”. Tämä toistuu monta kertaa päivässä vaikka en edes ajattele juuri mitään, mutta pelkään ja luulen että jos ajatteln jotakin tai vitsailen jostain kauheasta asiassa niin jos en koputa sen jälkeen puuta ja tee huitaisu juttua niin se paha tapahtuu. Olen muutenkin persoonalta taikauskoinen, mutta tämä puun koputtaminen on nyt mennyt jo yli. Kun käyn nukkumaankin niin kädessäni on puun oksa jota tarpeen tullen koputan! En uskalla lopettaa puun koputtamista koska pelkään että sitten jos tapahtuukin jotain kaameaa. Onko joku kokenut tai kuullut tälläisestä ja edelleenkin yleisesti pakko-oireista, haluan kuulla kokemuksia !?
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.