Pakko juoda

Pakko juoda

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 26.04.2009 klo 01:07 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä kirjoittanut 26.04.2009 klo 01:07

mikä helvetti se tulee ihmiseen kuten minuun nyt, että on aivan pakko juoda itsensä känniin vaikka ei pidä viinasta.
Kun kaikki asiat ahdistaa
kaikkia ihmisii inhoaa
ei kestä tätä maailmaa
eikä osaa kelleen mitään puhua

Niin ostaa pullon kossua ja juo sitä
raakana ja se on niin hiton pahaankin ettei sitä makuakaan oikein kestä
silti sitä juo ja juo
ja oottaa ettei mikään asia enään ahdistaisi

hetken aikaa sitä on kännin huipulla’ja maailma on sen hetken ajan parempi paikka
elää
kohta sitä alkaa laskuhumala ja ajattelee voi perkeleen perkeleen miksi olen taas juonut
kun kaikki taas on samaa paskaa

Miksi tämä maailma ei miksikään muutu vaikka minä kuinka uhraudun ja juon ja juon

Käyttäjä Sheik kirjoittanut 27.04.2009 klo 19:27

Kuulostaa huolestuttavalta. Maailma ei todellakaan muutu paremmaksi sillä, että juot alkoholia. Se vain satuttaa sinua ja läheisiäsi. Ei pelkästään se, että alkoholi tuhoaa kehoasi, vaan se morkkis sen jälkeen. Se, että olet itse kiinnittänyt huomiota asiaan ongelmana on jo positiivista.

Olisiko mahdollista hakea apua? Tuo kuulostaa hieman alkoholismilta ja olisi hyvä saada pysäytettyä se ajoissa.

Voimia sinulle.

Käyttäjä roo kirjoittanut 29.04.2009 klo 17:58

maanvaiva, ehkä tiedän tunteesi. Se on vähän sama juttu, kun vihaa tätä elämää ja kaikkea tässä, niin sitä ottaa veitsen ja viiltää niin, vaikka vihaa koko hommaa. Sitä viiltää ja viiltää, ja reidet valuu verta ja vatsa valuu verta ja sääret valuu verta ja pohkeet valuu verta ja silti sitä viiltää ja viiltää ja oottaa, ettei vihaisi enää mitään, että ahdistus menisi pois.

Ja samoin sitä on hetken huumassa, nauttii hetken siitä fyysisestä tuskasta, mikä vie henkisen tuskan mukanaan ja kuvittelee, että pystyy mihin vaan, että pystyy elämään. Ja kohta sitä tajuaa, mitä on tehnyt, tuntee vaatteisiin tarttuvat haavat, siivoaa vessan lattiasta verta kuin laskuhumalainen oksennustaan.

Ja huomaa, että elämä on vieläkin hirveämpää, että paska, mitä tämä koko maailma on pullollaan, on vieläkin paskempi, eikä muutu vaikka kuinka uhraudun ja viillän.

Tai uhraudun ja juon. En tiedä voiko näitä asioita verrata. Vertasin kuitenkin.

Jos sulle on yhtä vaikeaa olla juomatta kuin mulle viiltelemättä silloin kun ahdistaa kaikkein eniten, niin ymmärrän sua, maanvaiva. Sitä pitäis vaan olla alottamatta sitä juomista, ottamasta ensimmäistä kulausta tai upottamatta puukkoa ensimmäistä kertaa sinisiin suoniin. Mutta kun se on niin pirun vaikeaa.

Tsemiä sulle, toivottavasti sun maailma joku päivä muuttuu vähemmän paskaksi, niin ettei sun tartte turvautua pulloon siinä mielessä, kuin kerroit. Voimia, maanvaiva.