Paha pelko

Paha pelko

Käyttäjä Silent aloittanut aikaan 09.02.2013 klo 21:42 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Silent kirjoittanut 09.02.2013 klo 21:42

En ole hyvä kirjoittaan, mutta kerron lyhyesti.
Mulla on oikeasti tosi paha pelko ja aika harvinainen, en tunne ketään jolla ois samanlaista.
Minä pelkään maailmanloppua.
Pelottaa että se tulee ja tuhoaa kaiken, en saa sitä mielestäni. Se vaivaa ja saa monesti minut jäämään sisälle, koska _aurinko_ näyttää niin pelottavalta, mitä jos se kasvaa ?
Onko mulla mitään toivoa ?

Kirjoitelkaa.

T. Silent 🙂🌻

Käyttäjä izmoroz kirjoittanut 12.02.2013 klo 12:35

Moi!
Luin viestisi ja arvaappa mitä! Näin itseni sellaisena kuin olin ihan muutama vuosi sitten.
Minäkin pelkäsin kamalasti maailmanloppua. Pelkäsin erityisesti korkeita rakennuksia: pelkäsin että ne yhtäkkiä alkavat romahtaa niskaan. Suurin pelkoni silloin Särkänniemen Näsinneula. Pelkäsin myös katsoa suoraan taivaalle, koska luulin tippuvani tyhjyyteen. Jouduin paniikin valtaan, kun kuulin vuoden 2012 Maya -ennustuksistakin //mutta kuinkas sitten kävikään? ;)//

On todella hyvä että uskalsit tulla puhumaan pelostasi tänne, koska se onkin avain monen vaivan hoitoon: puhu ihmisille. Puhu kaverillesi, vanhemmillesi, opettajalle, kuraattorille, kenelle tahansa jolle puhuminen olisi mielestäsi mukavinta. Uusien näkökulmien saaminen asiaan auttoi ainakin omalla kohdallani todella paljon, koska omassa päässään asioiden pyörittely usein vain pahentaa ja paisuttaa niitä. Mediassa asiat paisuvat usein vielä sitäkin suuremmiksi, niihin kannattaa siis suhtautua varauksella.

Älä huoli auringosta, sillä se pysyttelee keskuudessamme suht muuttumattomana vielä muutaman miljardin vuoden 😎

Kaikkea hyvää sinulle! 🙂🌻

Käyttäjä kirjoittanut 12.02.2013 klo 13:31

Kyllä pelkään maailmanloppua, varsinkin nyt kun Pohjois-Korea teki onnistuneen ydinkokeen.
Toisaalta maailmanloppu on hyvä, kukaan ei jää suremaan.

Käyttäjä Silent kirjoittanut 12.02.2013 klo 13:38

izmoroz

Oli helpottava kuulla että en ole ainua joka pelkää maailmanloppua !

Ja vietävästi kiitoksia kannustavista sanoista, nuo anto potkua uskaltaa elää.

Olen mä aika paljo puhunukki nuista peloista, eiköhän se vielä helpota !

Käyttäjä muffe2 kirjoittanut 18.02.2013 klo 20:09

Mä kans pelkään maailmanloppua, välillä vähemmän välillä taas enemmän, nyt onneksi vähemmän, mut aina kun sitä ennustetaan niin voi hyvä ihme ku pelkään. ☹️