Paha olo ja ahdistus

Paha olo ja ahdistus

Käyttäjä Mitämäteentäälläviel aloittanut aikaan 22.08.2019 klo 23:24 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Mitämäteentäälläviel kirjoittanut 22.08.2019 klo 23:24

Mulla on tosi paha olla ja tuntuu että kukaan ei ymmärrä mua ja mun joutuu koulussaki aina esittää ettei kukaan huomais mitään ku kotona on jo ongelmia joista en sais tietää mutta oon päässyt niistä jo yli jotenki mutta mulla vaan on paha olo ja oksettaakin sen takia ja mä vaan itken aina ja oon siis 12 ja 6 lk ja oon aatellu mennä kuraattorille muuta en uskalla ja tuntuu että kaikki on mua vastaan😢😢

  • Muokattu kirjoittajan toimesta 4 vuotta, 7 kuukautta sitten. Syy: Halusin kirjottaa pidemmästi
Käyttäjä Henna_Saapas (Työntekijä) (Palveluoperaatio Saapas (Lasten ja nuorten keskus ry )) kirjoittanut 28.08.2019 klo 19:02

Heippa, jos sinusta vähänkään tuntuu siltä, että kuraattori olisi sopiva ihminen kuuntelemaan sinua, niin rohkaisen siihen. Et kertonut millaiset asiat kotona tuntuu ikävältä. Kannatko jotain perheen salaisuutta? Usein pitkään jatkunut paha olo tuntuu ihan kuvaamanasi oksettavana olona. Ihmiselle on tärkeää tulla nähdyksi ja kuulluksi sellaisena kuin on ja on kohtuutonta, että joudut kantamaan yksin pahaa oloasi.

Nettisaapas, Henna/ Helsinki