olin ekaa kertaa päiväsairaalassa vuonna 2008 syksyn alussa ahdistuksen, paniikkihäiriön, julkisten paikkojen pelon ja masennuksen takia. pari kuukautta meni ihan hyvin ja senkin jälkeen mutta sitten lähdin kavereitten kanssa ulkomaille viikoksi jolloin olotilat huomattavasti huononivat ja jouduin sitten osastohoitoon, ensin 2kk akuuttiosastolla jonka jälkeen noin 4kk kuntoutusosastolla. siinä sitten pikku hiljaa kunto parani ja pääsin pois, seuraava askel oli akku-jakso jossa kokeiltiin kuinka pärjään yksinäni asuessa, hyvinhän se tietysti meni ja sitten sainkin melkeen heti oman asunnon niemikotisäätiöltä. idioottina rupesin sitten satunnaisesti taas dokaamaan jolloin tilani alkoi pikku hiljaa rappeutua. pari vuotta meni aika päin helvettiä, toinen parhaista ystävistäni tapettiin kaisaniemen puistossa ja toinen hyppäsi parvekkeelta vietnamissa. joka johti siihen etten liikkunut enää mihinkään omasta asunnostani, hyvä kun jaksoi kaupassa käydä joka taas johti siihen että pelot palasi. istuin kotona noin 2 vuotta, psyk polilla ehdotettiin vaikka mitä mutta olin niin huonossa kunnossa ettei mikään onnistunut. siinä oli sitten kaikenlaista kurssikokeilua ja päiväsairaalakokeilua mitkä meni perseelleen. tapasin viime vuonna tyttöystäväni jonka kanssa sitten asiat rupesi pikku hiljaa helpottumaan ja nykyään pystyn jo liikkumaan metroissa ja julkisissa kulkuneuvoissa yms.
ja mitä lääkkeisiin tulee, olen niitä kokeillut suurinpiirtein kaikkia mitä saatavilla on. jos on niistä kysyttävää niin autan mielellään. minullakin on tällä hetkellä ketipinor ja risperdal kuin myös diapam, rivatril, cipralex, propral, lyrica.. olikohan tuossa kaikki..