Tilanne on se, että opiskelen ammattia itselleni ja olen viime kesänä tehnyt osittain koulua ja töitä yhtäaikaa, eikä lomia ole pahemmin ollut. Nyt olisi alkamassa loma, mutta joka suunnasta vain kuulen että jos olen lomalla enkä mene töihin, niin se vaikuttaa tulevaisuudessa työnsaantiin.
Olen herkkä ihminen, todella väsynyt ja saatan vain yhtäkkiä romahtaa ja alkaa itkeä. Olen odottanut lomaa todella paljon mutta saamani kommentit ovat saaneet minut ajattelemaan että minulla ei ole oikeutta olla lomalla, ja jos olen niin en koskan työllisty alalleni.
Alan olla henkisesti ihan rikki, kun tuntuu että olen yksin ajatusteni kanssa ja huono ihminen, kun haluan vapaa-aikaa. En voi edes nauttia lomastani.
Olen vielä nuori, mutta ihmettelen että en ole saanutvielä mitään sairaskohtauata, kun stressin ja väsymyksen vuoksi sydän pamppailee miten sattuu.
Minun täytyy olla todella huono ihminen, kun kaikki mitä teen on aina väärin. Saisin tähän vielä monta sivua tekstiä, mutta olen niin voimaton että en jaksa kirjoittaa. 😞