oon palanu kohta loppuun asti
En nyt oikein ymmärrä,mihin tää kaikki on kääntymässä,mutta mun kaverit tuntuu olevan mua vastaan jotenkin yhtäkkiä vain.
Kukaan ei kuuntele mua koulussa,puhun va yksin siinä,oli asia mikä tahansa !!! sitte kun joku muu sanoo jotain,heti kommentoidaan siihen jne.
Muutamina päivinä,mulle on sanottu ihan suoraanki vaan että ”mee pois” ja jotain,se oli kamalaa,silloin oli liikuntatunti ja kun se loppui,menin vessaan pukemaan ja pidättämään itkua ja ootin va että muut on lähteny .
Se ei ollu kivaa…ei nyt tietenkään. Koulusta joudun lähtee nii monesti,kun ahdistaa ja sitte on aina se ”huono olo” ku porukoille pitää jotain sanoa,ne varmaan laittaa mut lääkäriin tätä menoa kun kokoajan voin muka niin pahoin !
Mut siis,käyn nyt nuorisopsykologilla,mun itsemurha ja muista jutuista,mut se on kauheen ahistavaa,se vaan tuijottaa mua kokoajan,semmone tosi vanha mummu ja se ei tunnu kovin tajuavan näitä asioita mitä sille kerron. Nojooo…mutta onks kellään mitään tällasta tai osais vähän neuvoo !? ne itkut kouluaamusin kotona,eioo vuodatettu turhaan,en oikeesti oo halunnu vaan kouluun. 😞: