oon niin hukassa et en tiiä mitä teen…

oon niin hukassa et en tiiä mitä teen...

Käyttäjä Inkkuu aloittanut aikaan 06.09.2018 klo 17:50 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Inkkuu kirjoittanut 06.09.2018 klo 17:50

Viime keskiviikkona mul oli ihan perus bilsan tunti, ja saatiin mennä käytävää tekee tehtäviä. Oon jo tottunu, et voin vetää hupparin pois, patsi sillon ku on luokanvalvojan tunti. No otin sitte sen pois ku tuli kuuma, ja no se ope sitte näki mun viillellyt kädet, ja tajusin sen vasta liian myöhään.. No siin meni sitte päivä niin ja näin, ja no nii meni torstaiki. Sitte tuli perjantai, ja mul oli taas bilsaa. pidin tällä kertaa pitkähihasen visusti päällä, mut loppu tunnista se mun ope pyys mut käytävään. Ja no kaikki varmasti jo varmaa miks.. Jep se halus puhuu mun viiltelystä. Sit siin juteltii jonkun aikaa, ja se sitte halus tietää kuka mun luokan valvoja on, ja tietääks se. Kerroin sille hetken miettimisen jälkeen kuka se on, ja sanoin et ei se vielä tiiä ku en oo pystyny kertoo sillle.. sitte maanantaina mun luokanvalvoja tuli ruokavälkäl pyytää mut sen luo, ja no tietty menin ja tiesin jo heti et se haluu puhuu mun viiltelystä.. no niin haluski.. menin valehtelemaan sille et ei se oo mitää, ja se vaan oli yks homma, mut se o jo vnha juttu. ja ihme se usko sen, ja sano et mun pitää mnnä puhuu sille jos on vaikeeta. eikä siin ees mitään, mut mä luotin mun bilsan opeen, et se ei kerro sille siitä, mut ei se meni sitte kertoo..😠 Nyt en enää ikinä haluis nähä sitä, mut mun on pakko jouluun asti 2krt viikossa..☹️ Oli pakko päästä purkaa tätä oloo.. Joo lopetin nyt viiltelyn, mut nyt ahistaa ihan koko aika…
oon ihan koukussa😭

Käyttäjä Anna_Saapas (Vapaaehtoinen) (Palveluoperaatio Saapas (Lasten ja nuorten keskus ry )) kirjoittanut 08.09.2018 klo 11:50

Moikka Inkkuu. Hyvä, että laitoit viestiä ja kerroit ahdistuksestasi viiltelyä kohtaan, vaikka sen kerrot lopettaneesi. Opettajilla on vastuu oppilaista ja he haluavat pitää huolen kaikista tasavertaisesti. Viiltelyn tietoon tuleminen on varmasti ollut sinulle iso asia ja tunteesi petetyksi tulemisesta on läsnä. Nuorella on hyvä olla luotettava aikuinen kenen kanssa jakaa ahdistus ja mieltä painavat asiat. Luokanvalvojasi varmasti omaa kuulevat korvat ja halun auttaa, jos sinusta tuntuu, että haluat puhua ja avata asioita hänen kanssaan. Jaksamista tulevaan lukuvuoteen🙂👍