red_rose kirjoitti 2.5.2008 9:30
Itse olen se osapuoli jota on käytetty seksuaalisesti hyväksi, joten haluasin kysyä niiltä jonka rakkaalla on samanlaisia kokemuksia et miten koette tilanteen jos rakas saa muistoja yht äkkiä mieleen ? mitä haluasitte tietää rakkaan tapahtumista ja mitä ette? miten itse jaksatte? yms yms
tahtoisin vaan kuulla muiden kokemuksia just niiden jotka joutuu kestää ne kaikki muistokohtaukset ja muut asiat jotta ymrtäsin rakastani paremmin !🙂
vaikka olenkin itse seksuaalisesti hyväksikäytetty osapuoli voin mieheni puolesta puhua sen verran; että hän kyllä kuuntelee kaiken mitä minulla on sanottavaa, vaikka on sanonut että häneen sattuu kuunnella ja pistää vihaksi, mutta jos minun oloani helpottaa puhua niin hän kyllä kuuntelee. olen yrittänyt puhua muille sillä en halua miehelleni niin paljoa mielipahaa puhumalla asiasta ja varsinkin kun kyseessä on sukulainen on vaikeaa mennä sukujuhliin kun ollaan aina siinä "pelossa" että veljeni on sielä ja jos mieheni joskus hänet kohtaa voin sanoa hänen sanoneen että silloin tapahtuu murha.. hän ei halua ikinä tavata kyseistä henkilöä.. hänellä nousee karvat pystyyn jo kun kuulee nimen mainittavan.. toivottavasti saat parempia vastauksia kuin minun ..😉🙂🌻 jaksamisia