Onko elämä elämisen arvoista?

Onko elämä elämisen arvoista?

Käyttäjä Inufani aloittanut aikaan 09.09.2016 klo 18:17 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Inufani kirjoittanut 09.09.2016 klo 18:17

Moikka!

Eli siis haluisin kuulla teiän mielipiteitä siitä onko elämä elämisen arvoista +perusteluja.

Ite oon sitä mieltä, että ei ole. Kun siis (oon nyt yläasteella) viä vuosi peruskoulua, sen jälkeen kolme vuotta lukiossa pänttäystä vain että pääsen yliopistoon pänttäämään! Ja sieltä varmaan suoraan työttömäksi kun ei ole työpaikkoja. Ei tosiaan kiinnosta. Nyt kaikki on sillee entäs amis? Noh kun siä ei oo kiinnostavia linjoja. Eli siis ihan lyhyesti ei oo motivaatiota opiskeluun, saati elämään.

Mut nii kertokaa mielipiteitä pliidet!!

Käyttäjä camillat kirjoittanut 11.09.2016 klo 21:24

on ja ei.
mä oon nyt 9lk ja tiiän mitä haluun tehä sen jälkeen. mut se on sit eri asia, kun ajattelen ettei musta oo mihinkään ja en pysty käymään koulussa, kun niin paha olla. ei oo ystäviä, yritin nyt hetki sit jutella wapissa yhelle luokkalaiselle, joka ignooras ja vittuili vastaukseks. et joo. olin jo menos kouluu huomen mut nyt tuli sellane olo ettei pysty. en ees jaksa yrittää enää.
eli joo, olis elämä elämisen arvosta jos olis kavereita eikä sama paska olo päivästä toiseen.