Olento pääni sisällä

Olento pääni sisällä

Käyttäjä Morso aloittanut aikaan 03.02.2016 klo 19:11 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Morso kirjoittanut 03.02.2016 klo 19:11

Minulla on ongelma josta en juuri puhu kenellekkään koska kukaan ei tunnu ymmärtävän sitä. Pääni sisällä on jokin olento joka tekee elämästäni erittäin hankalaa. Olento syöttää väkivaltaisia ajatuksia päähäni ja ne pelottavat minua. Aina kun luulen sen lähteneen pois se tulee takaisin.
Minulla oli tässä parempi jakso koska löysin mukavan tytön elämääni enkä ole ollut pitkään aikaan onnellisempi. Olentoa ei ollut näkynyt kuukausiin mutta tänään se palasi ja olen väsynyt tähän touhuun. Tämä olento on hallinnut elämääni noin 5 vuotta ja olen jotunut sairaala hoitoonkin sen takia. Mitään sairautta ei löytynyt joten mietin vain että mikä tämä on? Syön lääkkeitä mutta ne eivät auta vaan mielialani heittelee nopeasti ääripäihin ja silloin tämä olento pääsee niskan päälle.
Ne harvat jotka tietävät tästä vain kehottavat minua jättämään sen mutta en pysty. Minusta joskus tuntui että tämä olento halusi vain suojella minua kiusaamiselta ja muilta ikäviltä asioilta mutta sen auttamis metodit ajavat minut hulluuden partaalle. Joskus minusta tuntuu että minun täytyy lopettaa oma elämäni ettei olento pääse vapaaksi miten se on uhkaillut.
Pelkään että menetän ystäväni ja tämän tytön vain sen olennon takia.

Toivottavasti ymmärrätte ettekä tuomitse minua tämän takia. Haluaisin tietää että onko muilla mitään samankaltaista?

Käyttäjä nanaax kirjoittanut 04.02.2016 klo 15:19

Ootko puhunut tälle tytölle tai ystävilles tästä olennosta? Ne vois yrittää auttaa sua ja ymmärtää.

Munkin pään sisällä oleva olento iskostaa mun päähän kaikkee typerää. Ehkä se ei kuulosta muista oudolta mutta tää olento alkoi kuiskaileen mulle että mun pitäis "harrastaa" seksiä poikaystäväni kanssa kun olin pojalle sanonut ei seksin suhteen. Lopulta en vaan enää kestänyt tätä ja jätin pojan, jos vaikka ajatukset katois, mut ei. Se olento iskee mut maan rakoon heti kun menee jotenkin hyvin. Se on rasittavaa

Anteeks, must ei varmaa oo paljooka apuu. Mut koita pärjäillä! 🙂🌻

Käyttäjä villikettu kirjoittanut 05.02.2016 klo 01:26

Morso ja nanaax,

Pystyisittekö puhumaan esim. terveydenhoitajalle noista olennoista? Tai kirjoittaa tukinetiin? Niiden hallintaan voi hyvin olla olemassa keinoja.

Tsemppiä ja halauksia. 🙂🌻

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 07.02.2016 klo 14:21

Mul on ollu tosi kauan aikaan olento, ääni päässä. Väkivaltaisia lähinnä. Ja mun seurana on saatana mikä käskee kans tehdä,vahingoittavia asioita.
Ääniä on vähä saatu kuriin Peratsiini lääkityksellä. Aluksi se ei auttanu, otettiin pois ja sit ne tuli kahtakauhiampina takas ☹️ olen sairaalahoidossa missä saan heti apua jos ongelmia tulee.
Eilen vai toissapäivänä sain stressi pallon mitä käytän kun on vaikeaa.